develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا از مسلمانان کشورش که به عنوان کارآفرین در بخش تجار ی، سرمایه گذار در بخش فناوری یا پیشگام در زمینه پزشکی به رشد و پیشرفت آمریکا کمک کرده اند،تمجید کرد.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:اوباما , سخنرانی , افطاری , کاخ سفید , مسلمانان , جدید , توسط بهزاد

دانلود کتاب قضاوت های حضرت علی (ع)

امام علی (ع) ملقب به امیرالمؤمنین در بین مسلمانان می باشد ایشان زاده ۱۳ رجب ۲۴ پیش از هجرت مصادف با ۱۷ مهر ۲۲ سال پیش از مبدا خورشیدی و درگذشته ۲۱ رمضان ۴۰ هجری قمری برابر ۸ بهمن ۳۹ خورشیدی است.
حضرت علی (ع) در دوران خلافت سه خلیفهٔ اول در جنگ‌ها شرکت نمی‌کرد و جز در انتخاب خلیفهٔ سوم فعالیت سیاسی نداشت. البته هر گاه خلفای سه گانه می‌خواستند، در امور دینی، قضایی و سیاسی به آنها مشورت می‌داد.

 دانلود - 2.07 مگابایت 

رمز فایل www.p30download.com

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 28 تير 1392برچسب:دانلود کتاب , کتاب قضاوت های حضرت علی (ع) , قضاوت های امام علی , رایگان, توسط بهزاد

آقا جون! الهی قربونت بشم، تو که این همه کبوتر بی‌کس را زیر بال و پرخودت گرفتی و پناهشان دادی، زیر بال و پر این کبوتر جوان من «جواد» را هم بگیر، نگذار که برود روی بام غریبه‌ها بنشیند، فکر کن این «جواد» همان «جواد» خودت است.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


امام علی(ع) می‌فرمایند: پس آنگاه که زمینش را گسترد و فرمانش را صادر کرد، آدم را از میانه همه آفریدگانش برگزید و او را نخستین انسان در بوستان خلقت مقرر فرمود و در بهشت جایش داد و روزیش را فراوان ساخت، و او را از چیزهایی بازداشت.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای کاربران محترم کتاب ها و مقالات متنوع زیادی آماده کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد. این بار نوبت به معرفی کتاب "رمضان ماه فرصت ها" است. این کتاب گزیده ای از سخنان مقام معظم رهبری درباره ی فضایل و اعمال ماه مبارک رمضان در سال های اخیر است، با مطالعه این کتاب می توان راه های شناخت سعادت و فضایل اخلاقی را از دیدگاه رهبری بررسی و درک کرد.




برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

فرمت: pdf
حجم کتاب:
 502 کیلوبایت
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:pdf , رمضان , الکترونیک , ماه , فرصت , ماه رمضان , دانلود , قران , اعمال رمضان , ماه خدا, توسط بهزاد

 ماه رمضان چند روزی است که آغاز شده است و اکثریت مردم روزه دار هستند اما روزه داری مسائلی را نیز به همراه دارد که مهمترین آن ها تشنگی است و با توجه به طولانی بودن روز در بسیاری از روزه داران به وجود می آید. بهترین راه برای جلوگیری از تشنگی در طول روزه داری این است که هنگام سحر و افطار از نوشیدنی های مناسب استفاده کنید. 



http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 تير 1387برچسب:دعا,ماه رمضان , دعای ماه مبارک رمضان , تصاویر, توسط بهزاد

 

با سلام امروز براتون یه لینک خوب گذاشتم

لینک تو ادامه مطلب

http://www.uplooder.net/


ادامه مطلب


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا