develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



همزمان با فرا رسیدن مام محرم الحرام و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) نرم افزار مذهبی پیامک محرم را به شما معرفی می کنیم که مخصوص تلفن همراه و تبلت های اندروید طراحی شده است.
 
این نرم افزار حاوی 800 پیامک با موضوعات پیشواز محرم، آغاز محرم، تاسوعا، عاشورا، شعر، حدیث، شهادت امام سجاد (ع) و اربعین بوده و امکان به اشتراک گذاری یا حذف پیامک های موردنظر شما را داراست.
 
نمایش فهرست پیامک ها بر اساس شاخص های مختلف از جمله خوانده شده، محبوب ها و حذف شده ها از دیگر قابلیت های نرم افزار پیامک محرم است.
 
دریچه
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:محرم , عاشورا , تاسوعا , اربعین , پیامک , دانلود , بانک اس ام اس , پیامک مذهبی, توسط بهزاد
در ايام سوگواري حضرت سيدالشهدا (ع) مجموعه فونت هاي سيبمل هاي زيبا و گرافيكي را براي شما كاربران آماده كرده ايم كه مي توانيد در طراحي پوستر و بنرهاي خود از آن استفاده كنيد.

بعد از دانلود، فايل را از حالت فشرده خارج نموده و در فولدر Fonts از كنترل پنل كپي كنيد. حالا مي توانيد در برنامه هاي مختلف مانند ورد اين مجموعه فونت هاي خوشنويسي شده يا طرح هاي اسلامي را ببينيد. براي مشاهده فونت هاي بيشتر و متنوع تر ماه محرم دكمه Caps Lock كيبورد را فعال كنيد.

دانلود فونت هاي ويژه ماه محرم

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:دانلود , محرم , فونت , فونت مذهبی, توسط بهزاد

این مجموعه شامل 7 زنگ غمگین جدید مخصوص ایام محرم می باشد که می توانید از این رینگتون های زیبا در این ایام به عنوان زنگ خور گوشی خود استفاده کنید .

 
 
منبع: دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:محرم , رینگتون , دانلود , موبایل , صدای زنگ , توسط بهزاد

اين نرم افزار شامل نخستین تفسیر قرآن برای نوجوانان به قلم دکتر محمد بیستونی است.تفسیر نوجوان در ۳۰ جلد و با حذف آیاتی که به گروه سنی نوجوان ارتباطی ندارد و با تفسیر باقی آیات قرآن متناسب با سنین نوجوانی منتشر شده است.



دانلود تفسیر نوجوان برای سیستم عامل های اندروید – جاوا – آیفون و  ویندوز

7329-tafsire nojavan -koli.zip دریافت فایل   حجم: ۳۰۱۴ kB
7329-fa-tafsire nojavan -koli.apk دریافت فایل   حجم: ۳۱۹۹ kB
7329-FA-tafsire nojavan -koli.pdf دریافت فایل   حجم: ۲۰۰۸۱ kB
7329-FA-tafsire nojavan -koli.epub دریافت فایل   حجم: ۳۹۰۹

منبع: دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب: قرآن , تفسير , نوجوان , دانلود, توسط بهزاد

درباره آخرین افطار حضرت علی(ع) از حضرت ام کلثوم(س)، دختر گرانقدر ایشان نقل شده است که شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، برای پدر طبقی که دو قرص نان جو و کاسه شیری در آن بود آوردم و مقداری نمک ساییده نیز حاضر کردم.

هنگامی که حضرت نماز خود را به پایان رسانید، به آن طعام نگاه کرده و گریست و فرمود: ای دخترم؛ من از پسرعمّ خود پیروی می‌کنم ولی حال تو دو نوع خورشت برای من حاضر کرده‌ای، همانا رسول‌الله تا زمانی که زنده بود دو طعام برای او حاضر ننمودند.

دخترم؛ هر کس خوراک و آشامیدنی و پوشش نیکو باشد، ایستادن او در قیامت نزد حق طولانی تر است. ای دخترم بدان که در حلال دنیا حساب است و همانا در حرام آن عِقاب.

در ادامه دختر امیرالمؤمنین علی(ع) می‌فرماید: پدرم در شب نوزدهم رمضان پیوسته در تعقیب نماز بود و مرگ را یاد می‌نمود و در آن حال زنان و فرزندان خود را طلب نموده و فرمودند: در این ساعت حضرت رسول(ص) را دیدم که به من فرمودند: ای ابوالحسن؛ به زودی نزد ما خواهی آمد و شقی ترین این امت محاسنت را به خون سرت خضاب خواهد کرد و من بسیار مشتاق ملاقات تو هستم. تو در دهه آخر این ماه به نزد ما خواهی آمد، بیا که آنچه نزد ما است بهتر است و باقی تر است برای تو...

آن بی بی بزرگوار در ادامه می‌فرمایند: آبی نزد آن حضرت حاضر كردم، وضو گرفته و لباس‌های خود را پوشیدند و به طرف مسجد حرکت نمودند، هنگامی که به صحن منزل رسیدند، مرغابی‌هایی که برای برادرم حسین(ع) هدیه آورده بودند بر سر راه آن حضرت آمدند و بال‌های خود را گشودند و فریادی کردند؛ که صدایشان در شب‌های دیگر نمی آمد.

آن حضرت فرمودند: «لا اله الا الله» فریادهایی است که به دنبال آن ناله‌ها خواهد بود.

منبع: 

جلاءالعیون، ج1: 300- 301؛ قطره ای از معجزات چهارده معصوم: 161- 162

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:آخرين ، افطار ، حضرت ، علي ، كلثوم ، روایت, توسط بهزاد

حضرت علي (عليه السلام) شخصيتي بزرگ و بي بديل است که در طول تاريخ همواره مورد مدح و ستايش بزرگان قرار گرفته و حتي  کساني که به امامت علي (عليه السلام) باور ندارند نيز ، او را در نوع خود يگانه و بي نظير مي دانند.

مطلبي که پيش رو داريد نمونه‌اي است از گفتار انديشمندان غير مسلمان درباره علي (عليه السلام) ... :

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:حضرت علی ، اندیشمند ، غیرملسمان ، خارجی, توسط بهزاد

رم افزار موبایل ضیافت الله به مناسبت ماه رمضان در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

 
این نرم افزار شامل امکانات بسیاری از جمله: شرح کامل اعمال شب قدر، متن کامل دعاها به همراه ترجمه (ادعیه روزانه با صوت، توسل، سحر، سمات، زیارت عاشورا، زیارت آل یاسین، روزهای هفته، عهد، افتتاح، فرج، کمیل، ابوحمزه ثمالی، جوشن کبیر، ندبه)، احادیث و روایات مربوط به ماه مبارک رمضان می باشد. 
 
این نرم افزار در تلفن همراه هایی که قابلیت جاوا دارند، اجرا می شود.
 
 
 
 
 
در شب های قدر ما را هم از دعای خیر خود بهره مند سازید
التماس دعا

 منبع:دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


 نرم افزار هزار و یک داستان امام علی (ع( مرجع کامل زندگینامه و اتفاقات و رویدادهایی است که در زمان زندگانی امام علی (ع) رخ داده و نیز شامل موضوعاتی از قبیل تولد ، جوانمردی و نوجوانان ، حکایت های شگرف و ... سایر موضوعات در رابطه با آن امام معصوم می باشد.

 

همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود کهشما مي توانيد با کپي کردن فايلهاي نرم افزار در فلشمموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

 

برای دانلود نرم افزار " هزار و یک داستان امام علی (ع)" کلیک کنید

 منبع:دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب: نرم افزار , شهادت , امام علی , نرم افزار هزار و یک داستان امام علی , دانلود, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا