develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد گوشي خود را کمي معنوي تر کنيد و مهمترين سوره ها و اعمال و ادعيه را در يک فضاي زيبا بر روي گوشي همراه خود داشته باشيد.

- ويژگي هاي نرم افزار:

سوره هايي از قرآن مجيد، ادعيه، اعمال،زيارات و حاشيه هاي مفاتيح از ويژگي هاي نرم افزار مفاتيح الجنان است.


اين برنامه را براي آندرويد دانلود کنيد

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


حضرت علی(ع) در واپسین لحظات حیات باعزت و عظمت خویش، وصیت گهربار و سرشار از نکات آموزنده داشتند.

 333-94.jpg 

به گزارش سرویس دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در سالروز ضربت خوردن مولی‌الموحدین حضرت ابوتراب علی بن ابی طالب(ع) نکاتی از وصیت‌نامه آن حضرت خطاب به فرزند بزرگوارشان امام حسن را مرور می‌کنیم.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید.

    ---------------------------------------------

امشب سر مهربان نخلى خم شد... در كيسه نان بجاى خرما غم شد/ در كنج خرابه ها زنى شيون كرد... همبازى كودكان كوفه كم شد...

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:پیامک , اس ام اس شب قدر , پیام شب قدر, توسط بهزاد

تقویم چهارده معصوم یک نرم افزار مناسب مذهبی است، که شما می توانید با نصب این نرم افزار با یک تیر دو نشان بزنید، هم یک تقویم زیبای شمسی در رایانه خود دارید و هم روز نمای اسلامی و مذهبی که نمای خاصی به رایانه شما می بخشد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده احادیث از 14 معصوم علیهم السلام به صورت روزانه، از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است.

 

 
حجم نرم افزار: 10 مگابایت
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا از مسلمانان کشورش که به عنوان کارآفرین در بخش تجار ی، سرمایه گذار در بخش فناوری یا پیشگام در زمینه پزشکی به رشد و پیشرفت آمریکا کمک کرده اند،تمجید کرد.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:اوباما , سخنرانی , افطاری , کاخ سفید , مسلمانان , جدید , توسط بهزاد

دانلود کتاب قضاوت های حضرت علی (ع)

امام علی (ع) ملقب به امیرالمؤمنین در بین مسلمانان می باشد ایشان زاده ۱۳ رجب ۲۴ پیش از هجرت مصادف با ۱۷ مهر ۲۲ سال پیش از مبدا خورشیدی و درگذشته ۲۱ رمضان ۴۰ هجری قمری برابر ۸ بهمن ۳۹ خورشیدی است.
حضرت علی (ع) در دوران خلافت سه خلیفهٔ اول در جنگ‌ها شرکت نمی‌کرد و جز در انتخاب خلیفهٔ سوم فعالیت سیاسی نداشت. البته هر گاه خلفای سه گانه می‌خواستند، در امور دینی، قضایی و سیاسی به آنها مشورت می‌داد.

 دانلود - 2.07 مگابایت 

رمز فایل www.p30download.com

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 28 تير 1392برچسب:دانلود کتاب , کتاب قضاوت های حضرت علی (ع) , قضاوت های امام علی , رایگان, توسط بهزاد

آقا جون! الهی قربونت بشم، تو که این همه کبوتر بی‌کس را زیر بال و پرخودت گرفتی و پناهشان دادی، زیر بال و پر این کبوتر جوان من «جواد» را هم بگیر، نگذار که برود روی بام غریبه‌ها بنشیند، فکر کن این «جواد» همان «جواد» خودت است.

http://www.uplooder.net/


ادامه مطلب


امام علی(ع) می‌فرمایند: پس آنگاه که زمینش را گسترد و فرمانش را صادر کرد، آدم را از میانه همه آفریدگانش برگزید و او را نخستین انسان در بوستان خلقت مقرر فرمود و در بهشت جایش داد و روزیش را فراوان ساخت، و او را از چیزهایی بازداشت.

http://www.uplooder.net/


ادامه مطلب


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا