develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



 درست است که سیمبین نوکیا آن‌قدرها خوب نبود اما فعلا این سیستم عامل در انتظار مرگ است تا نوکیا برای همیشه با آن خداحافظی کند. گرچه پشتیبانی محصولات ادامه خواهد داشت اما نوکیا برای همیشه با این سیستم عامل خداحافظی کرد. در ادامه شرح مختصری از تولد و مرگ این سیستم عامل را برایتان بازگو خواهیم کرد.

 
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 تير 1392برچسب:از تولد تا مرگ سیمبین,سیمبین, سیستم عامل سیمبین, توسط بهزاد

 

یک کامپیوتر امن یک کامپیوتر خاموش است. این اصل کلی همواره در مباحث امنیتی مورد توجه قرار می‌گیرد و معنی آن بسیار ساده است. به‌رغم تمام راه‌حل‌هایی که برای ایجاد و حفظ امنیت انتخاب می‌شود هیچ‌گاه نمی‌توان این موضوع را به صورت مطلق حل‌شده در نظر گرفت. ,....

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 6 تير 1392برچسب:4+4 نکته برای بقای کسب و کار, بقای کسب و کار,کسب و کار, توسط بهزاد

 به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دبیرخانه دائمی این جشنواره از تمام بازی‌سازان، نویسندگان و طراحان بازی دعوت کرد تا در بزرگترین رویداد بازی سازی سال کشور شرکت کنند.

 

 

ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی وتقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای به منظور ارتقاء و رشد کمی و کیفی تولیدات، ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش جویان و دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی و نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های جوانان از اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی است. 

 

 

سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران با رویکرد آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران، تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها برای تقویت و پیشرفت بازی سازی در دو بخش «اصلی» شامل مسابقه بازی های ایرانی، مسابقه آفرینش های دانشجویی و بخش «ویژه» شامل مسابقه بازی نامه نویسی و طراحی کاراکتر برگزار خواهد شد. 

 

 

31 تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار تمامی بخش های جشنواره اعلام شده است. 

 

 

علاقه مندان برای حضور و ثبت نام در این جشنواره که در مردادماه 1392 برگزار می شود می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه ضوابط و مقررات بخش های این رویداد به سایت جشنواره به آدرس www.ircg.ir مراجعه کنند

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 تير 1392برچسب:فراخوان سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران, توسط بهزاد

 شايد برايتان پيش اومده باشه که مثلا يه برنامه داريد که حجمش از 700 مگابايت بيشتر باشه . و مي خواهيد اونو رايت کنيد در اين مواقع مي بايست اون برنامه رو فشرده کنيد که البته شايد باز هم اون برنامه تو سي دي جا نشه .
 با اين ترفند مي تونيد بر روي سي دي هاي معمولي حتي تا 1 گيگا بايت اطلاعات ذخيره کنيد .
ابتدا مي بايست ببينيد رايتر شما over burning ساپورت مي کنه يا نه . براي تست اين کار مراحل زير را دنبال کنيد :
ابتدا به برنامه Nero رفته و سپس کليد هاي ترکيبي Ctrl + R را فشار دهيد . تو اين پنجره ببينيد که در قسمت Recorder information ،رو به روي عبارت Over burn عبارت supportedنوشته شده است يا نه . اگر عبارت ساپورت نوشته شده باشد شما مي تو نيد از اين ترفند استفاده کنيد حال به منوي File رفته و قسمت preferences رو انتخاب کنيد سپس در قسمت Expert features دقت کنيد که عبارت enable over burn فعال باشد .در زير همين گزينه مقدار مجاز over burn رو به دقيقه مشخص کنيد حال به منوي File رفته و گزينه Newرا انتخاب کنيد و در قسمت Multisession گزينه No Multisession را انتخاب نماييد .سپس در قسمت Burn عبارت Write Method رو به Disc at Once تبديل کنيد .
حال مي توانيد سي دي خود را رايت کنيد مقدار رايت هم بستگي خيلي زيادي به رايتر داره
 
نظر فراموش نشه بچه ها!!! 
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 3 تير 1392برچسب:رایت بیش از 700 مگابایت بر روی یک cd,رایت,رایت سی دی,رایت بیش از 700 مگابایت, توسط بهزاد

 با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید به سادگی، حساب های کاربری تلفن همراه و وایمکس تان را مدیریت کنید. با برنامه کاربردی «ایرانسل من» در هر زمان و مکان اطلاعات حسابتان در دستان شماست. کنترل و انجام امور زیر از طریق این برنامه امکان پذیر است:

 
-          کنترل مصرف
-          انجام پرداخت
-          فعال و غیرفعالسازی خدمات
-          تغییر طرح تعرفه
-          شارژ حساب
-          دریافت صورت حساب
-          پرداخت صورت حساب
-          تغییر مشخصات
-          فعالسازی بسته های افزایشی
-          ثبت و بازبینی رخدادها
و بسیاری امور دیگر!


نکات مهم:
-          مدت زمان مختصری بین انجام عملیات و مشاهده تغییرات انجام شده فاصله وجود دارد.
-          برای ورود به این برنامه به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی  (e-Care) نیاز دارید که میتوانید با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنید.
        -          تنها منبع معتبر جهت دریافت برنامه کابردی «ایرانسل من»، وب سایت شرکت ایرانسل است.
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 2 تير 1392برچسب: کنترل مصرف, ایرانسل من, توسط بهزاد

از تمام دارندگان سیم کارت ایرانسل دعوت می شود با مراجعه به لینک زیر(پایان پیام)

با جدیدترین برنامه کاربردی ایرانسل با نام ایرانسل من آشنا شده و آن را برای گوشی تلفن همراه یا تبلت خود دانلود کنید.

 

لینک : ایرانسل من 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 3 تير 1392برچسب:ایرانسل من,دعوت,ایرانسل,سیم کارت ایرانسل, توسط بهزاد

 یکی از روش‌هایی که بسیاری از کاربران برای مرتب کردن و دسته‌بندی ایمیل‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند، بهره‌مندی از فیلترها یا پوشه‌ها است. در بسیاری از سرویس‌های ارائه‌دهنده ایمیل این قابلیت وجود دارد که با فیلترگذاری روی ایمیل‌های خود به‌طور خودکار آنها را برچسب زده یا به پوشه موردنظرتان انتقال دهید. با این عمل ایمیل‌های شما نسبتا مرتب شده و هر ایمیل در گروه مربوط به خود قرار می‌گیرد! گوگل نیز تا به امروز روش برچسب‌گذاری همراه با فیلتر را برای مرتب کردن ایمیل‌ها در اختیار کاربران خود قرار می‌داد اما به‌تازگی از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که به کمک آن می‌توانید به‌طور کاملا هوشمندانه ایمیل‌های خود را به‌صورت مرتب و دسته‌بندی شده در تب‌های گوناگونی در محیط کاربری خود مشاهده کنید. این قابلیت که به آن New Inbox نیز گفته می‌شود، تب‌های جدیدی را به صفحه ایمیل شما اضافه می‌کند که هر تب در بردارنده ایمیل‌هایی مرتبط با موضوع آن تب است.



برای فعال‌سازی این قابلیت به روش زیر عمل کنید:

1ـ ابتدا به محیط کاربری خود در جی‌میل وارد شوید.

2ـ روی آیکون چرخ دنده که در سمت راست صفحه وجود دارد کلیک کرده و از منوی به‌نمایش درآمده گزینه Configure Inbox را کلیک کنید.

3ـ در این مرحله صفحه‌ای برای شما به‌نمایش درمی‌آید که گزینه‌های مختلفی در آن قابل مشاهده است. این گزینه‌ها عبارتند از:

Primary: در این تب تمام مکالمات شخص به شخص شما قرار خواهد گرفت. به‌عبارتی وقتی ایمیلی دریافت کرده و به آن ایمیل پاسخ می‌دهید موجب می‌شود تا آن ایمیل در این بخش قرار گیرد.

همچنین اگر ایمیلی دارای شرایط قرارگیری در هیچ‌یک از تب‌های دیگر نباشد نیز در این تب قرار خواهد گرفت.

Social: ایمیل‌های دریافتی از شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های اشتراک‌گذاری رسانه‌های دیجیتال و دیگر وب‌سایت‌های اجتماعی در این تب قرار می‌گیرند.

Promotions: ایمیل‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، بازاریابی و به عبارت کلی‌تر بسیاری از ایمیل‌هایی که فقط دریافت می‌کنید و تابه‌حال برای آنها پاسخی ارسال نکرده‌اید دارای شرایط قرارگیری در این تب هستند.

Updates: این تب نیز پیام‌هایی را در خود جای می‌دهد که در محتوای خود اطلاعاتی در رابطه با به‌روزرسانی سرویس‌ها را شامل می‌شود.

Forums : ایمیل‌های دریافتی از گروه‌ها، خبرنامه‌ها، تالارهای گفتمان و دیگر موارد مشابه در این بخش قرار خواهد گرفت.

4ـ با فعال کردن علامت چک‌مارک کنار هریک از گزینه‌های فوق و کلیک روی گزینهSave مشاهده می‌کنید تب‌های هوشمند در جی‌میل فعال شده و از این پس می‌توانید ایمیل‌های خود را در این تب‌ها مشاهده کنید.

توجه: برای غیرفعال کردن این قابلیت ‌باید ضمن تکرار مراحل یک تا 4، علامت چک‌مارک کنار تمام گزینه‌ها به‌جز Primary (غیرفعال کردن این گزینه امکان‌پذیر نیست) را برداشته و روی گزینه Save کلیک کنید.

منبع: كليك
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 2 تير 1392برچسب:چطور مي توان تب هاي هوشمند در جي ميل ايجاد كرد؟ , توسط بهزاد

 دانلود تصاویر زیبا با موضوع سه بعدی 3D Wallpapers

وجود عکس هاى پس زمینه ى زیبا به محیط کار شادابى و زیبایی خاصى مى بخشد. ایرانیان دانلود این بار افتخار این را دارد که مجموعه اى بی نظیر از عکس هاى بسیار زیبا با موضوع سه بعدی را براى شما علاقه مندان فراهم کند.این مجموعه تصاویر که شامل 30 عکس با فرمت JPG  میباشد در یک فایل بصورت فشرده شده در اختیار شما قرار داده شده است.این تصاویر زیبا در سایز 1200×1600 تهیه شده است.قابل ذکر است که این عکس ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و مناسب قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ى کامپیوتر شما مى باشد.در جمع آورى این مجموعه سعى شده است تعدادى تصویر قرار داده شود تا امکان دانلود آن توسط تمامى کاربران امکان پذیر باشد.امیدوارم این مجموعه مورد توجه و رضایت شما کاربران عزیز قرار گیرد.

لینک دانلود:  download

منبع:ir-dl.com

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


صفحه قبل 1 ... 27 28 29 30 31 ... 35 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا