develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



با سلام اینو تو یه وبلاگ دیدم امتحان کنید ضرر نداره

http://upcity.ir/images2/84758690005817961260.jpg 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 8 تير 1392برچسب:ترفند افزایش شارژ ایرانسل,شارژ ایرانسل,شارژ رایگان, توسط بهزاد

  حق نسخه برداری نوعی حفاظت قانونی از آثار چاپ شده و چاپ نشده ادبی، هنری و علمی است. این آثار که به هر صورت منتشر شده باشند اگر دارای ماهیتی قابل درک باشند، یعنی دیده، شنیده یا لمس شوند شامل این حمایت می شوند. به عبارتی دیگر قانونی که از تکثیر، نسخه برداری و نصب غیر مجاز نرم افزارها جلوگیری می کند و متخلفین را تحت پیگرد قانونی قرار می دهد، قانون نسخه برداری نام دارد. این قانون به منظور حمایت از تولیدکنندگان نرم افزار ها به وجود آمده است.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 8 تير 1392برچسب: کپی , رایت , قانون , نسخه , برداری, توسط بهزاد

  VoIP یک تکنولوژی به روز میباشد که فراتر از آنچه تا کنون از یک تلفن می شناسیم در اختیار ما قرار می دهد.

 

مزاياي بيش تري در مورد فيلتر كردن تماس ها، در مورد چگونگي انتقال تماس هاي تلفني بر اساس اطلاعات Caller ID، انتقال تماس تلفني به يك شماره تلفن خاص (Forwarding) ، ارسال مستقيم تماس به Voicemail، ارسال پيغام اشغال بودن مشترك به تماس گيرنده، امكان سرويس در دسترس نبودن مشترك، بسياري از سرويس هاي VoIP امكان بررسي Voicemail شما را از طريق اينترنت و يا توسط فايل پيوست نامه الكترونيكي كه به كامپيوتر يا PDA شما ارسال شده است را مي دهد.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:Voip , فناوری روز , تکنولوژی , فناوری , اطلاعات , توسط بهزاد

 راي تغيير رنگ نوشته ها مي توانيد از گزينه Internet option در منوي tools استفاده كنيد.

 
در صفحه اي كه با انتخاب اين گزينه براي شما باز مي شود در تب General دكمه colors را بزنيد و در صفحه باز شده تيك گزينه Use windows colors را برداريد و رنگ نوشته ها و پس زمينه را تنظيم كنيد، با اين كار رنگ كليه نوشته هاي سايت تغيير مي كند.
 
شما مي توانيد سؤالات خود را در قسمت نظرات مطرح نماييد.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 تير 1392برچسب:رنگ آميزي , سايت , ترفند, توسط بهزاد

 درست است که سیمبین نوکیا آن‌قدرها خوب نبود اما فعلا این سیستم عامل در انتظار مرگ است تا نوکیا برای همیشه با آن خداحافظی کند. گرچه پشتیبانی محصولات ادامه خواهد داشت اما نوکیا برای همیشه با این سیستم عامل خداحافظی کرد. در ادامه شرح مختصری از تولد و مرگ این سیستم عامل را برایتان بازگو خواهیم کرد.

 
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 تير 1392برچسب:از تولد تا مرگ سیمبین,سیمبین, سیستم عامل سیمبین, توسط بهزاد

 

یک کامپیوتر امن یک کامپیوتر خاموش است. این اصل کلی همواره در مباحث امنیتی مورد توجه قرار می‌گیرد و معنی آن بسیار ساده است. به‌رغم تمام راه‌حل‌هایی که برای ایجاد و حفظ امنیت انتخاب می‌شود هیچ‌گاه نمی‌توان این موضوع را به صورت مطلق حل‌شده در نظر گرفت. ,....

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 6 تير 1392برچسب:4+4 نکته برای بقای کسب و کار, بقای کسب و کار,کسب و کار, توسط بهزاد

 به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دبیرخانه دائمی این جشنواره از تمام بازی‌سازان، نویسندگان و طراحان بازی دعوت کرد تا در بزرگترین رویداد بازی سازی سال کشور شرکت کنند.

 

 

ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی وتقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای به منظور ارتقاء و رشد کمی و کیفی تولیدات، ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش جویان و دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی و نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های جوانان از اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی است. 

 

 

سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران با رویکرد آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران، تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها برای تقویت و پیشرفت بازی سازی در دو بخش «اصلی» شامل مسابقه بازی های ایرانی، مسابقه آفرینش های دانشجویی و بخش «ویژه» شامل مسابقه بازی نامه نویسی و طراحی کاراکتر برگزار خواهد شد. 

 

 

31 تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار تمامی بخش های جشنواره اعلام شده است. 

 

 

علاقه مندان برای حضور و ثبت نام در این جشنواره که در مردادماه 1392 برگزار می شود می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه ضوابط و مقررات بخش های این رویداد به سایت جشنواره به آدرس www.ircg.ir مراجعه کنند

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 تير 1392برچسب:فراخوان سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران, توسط بهزاد

 شايد برايتان پيش اومده باشه که مثلا يه برنامه داريد که حجمش از 700 مگابايت بيشتر باشه . و مي خواهيد اونو رايت کنيد در اين مواقع مي بايست اون برنامه رو فشرده کنيد که البته شايد باز هم اون برنامه تو سي دي جا نشه .
 با اين ترفند مي تونيد بر روي سي دي هاي معمولي حتي تا 1 گيگا بايت اطلاعات ذخيره کنيد .
ابتدا مي بايست ببينيد رايتر شما over burning ساپورت مي کنه يا نه . براي تست اين کار مراحل زير را دنبال کنيد :
ابتدا به برنامه Nero رفته و سپس کليد هاي ترکيبي Ctrl + R را فشار دهيد . تو اين پنجره ببينيد که در قسمت Recorder information ،رو به روي عبارت Over burn عبارت supportedنوشته شده است يا نه . اگر عبارت ساپورت نوشته شده باشد شما مي تو نيد از اين ترفند استفاده کنيد حال به منوي File رفته و قسمت preferences رو انتخاب کنيد سپس در قسمت Expert features دقت کنيد که عبارت enable over burn فعال باشد .در زير همين گزينه مقدار مجاز over burn رو به دقيقه مشخص کنيد حال به منوي File رفته و گزينه Newرا انتخاب کنيد و در قسمت Multisession گزينه No Multisession را انتخاب نماييد .سپس در قسمت Burn عبارت Write Method رو به Disc at Once تبديل کنيد .
حال مي توانيد سي دي خود را رايت کنيد مقدار رايت هم بستگي خيلي زيادي به رايتر داره
 
نظر فراموش نشه بچه ها!!! 
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 3 تير 1392برچسب:رایت بیش از 700 مگابایت بر روی یک cd,رایت,رایت سی دی,رایت بیش از 700 مگابایت, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 35 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا