develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



 شايعات جديد از گلكسي نت 3 حكايت از آن دارد كه اين محصول كهكشاني در سه و شايد در هشت مدل مختلف توليد شود.شايعه اول نشان مي دهد كه گلكسي نت 3 در سه مدل در حال توليد است و ابتدا مدل هاي ساده تر و سپس مدل كامل آن عرضه مي شود.

 
البته خبر ديگري نيز در اينترنت منتشر شده كه نشان مي دهد اين محصول در هشت مدل مختلف با قيمت ها و قابليت هاي متفاوت توليد مي شود.همچنين شنيده شده سامسونگ قصد دارد اين محصول را در نمايشگاه IFA سال 2013  در برلين رونمايي كند.
 
گلكسي نت 3 با نمايشگر 5.7 اينچي و پردازشگر چهار يا هشت هسته اي به همراه اندرويد نسخه 4.2.2 و دوربين سيزده مگاپيكسلي به دست كاربران خواهد رسيد.
منبع:yjc
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب: گلكسي , نت سه , مدل , جدیدترین گلکسی , سامسونگ, توسط بهزاد

براي اولين بار در جهان شركت سرويس دهنده اينترنت تلكام نسل جديدي از سرويس اينترنت كابلي كه نسخه بروز شده اي از خانواده سرويس VDSL  است را با عنوانUltra VDSL  را در نيوزلند ارائه كرد.  
 
سرويس Ultra VDSL كه نسل برتري در ميان تمامي سرويس هاي ارائه اينترنت پرسرعت از طريق كابل هاي زوج سيم  به هم تابيده است، اين قابليت را دارد كه هر چه تكنيك و تكنولوژي به كار رفته در انتقال داده ها بهتر باشد، سرعت و پهناي باند بيشتري را مي توان به صرف كننده ارائه نمود.  

 
در ادامه مي توان اشاره كرد:كه نرخ دريافت و يا دانلود در اين سرويس 3 برابر سريع تر از سرويس ADSL مي باشد، هم چنين نرخ بارگذاري يا آپلود سرويس Ultra VDSL نزديك به 10 برابر سريعتر از نسل گذشته ADSL است.  
 
گفتني است: اين سرويس با كابل هاي فيبرنوري از نوع پيشرفته هم ارائه خواهد شد كه باز هم به سرعت اينترنت مي افزايد.  
 
جالب توجه است كه در اين سرويس نمي توان به صورت كامل از بستر محيط انتقال داده استفاده شده در سرويس ADSL بهره برد، چرا كه بايستي هر كاربر حداقل 1 كيلومتر و يا كمتر از آن با سرويس دهنده هاي مخابراتي و يا ISP فاصله داشته باشد، تا از تاثيركاربردي اين تكنولوژي جديد بهره مند گردد.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:سرويس , اينترنت , كابل,adsl,vdsl,سریعترین سرویس اینترنت, توسط بهزاد

 به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین وایمکس ایرانسل که علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین هستند، می‌توانند با عضویت در سایت‌های  www.gorz.ir ،www.speedup.ir و www.asmandez.ir، بدون احتساب در حجم ترافیک اینترنتشان، به صورت آنلاین و رایگان از این بازی‌های رایانه‌ای مهیج ایرانی بهره‌مند شوند.
براساس این گزارش، بازی"گرز" یک بازی استراتژیک و کاملا ایرانی است، بازی "آسمان دژ ۲" هم یک بازی آنلاین ایرانی با مبنایی استراتژیک و فضایی است که در سال ۲۸۰۸ اتفاق می افتد.


بازی "سرعت بیشتر" هم مسابقه ایرانی برخط دیگری است که برای شرکت در آن تنها کافیست به گاراژ آنلاین خودتان بروید ، درب ماشینتان را باز کنید، استارت بزنید و در این مسابقه شرکت کنید. در این بازی اگر بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید برنده خواهید شد و به موجودی حساب شما افزوده می شود ، سپس می توانید یک ماشین اسپرت دیگر بخرید و با آن در مسابقات جدید شرکت کنید.
به سه نفر برتر بازی‌های گرز و آسمان دژ2 براساس رتبه‌بندی و قوانین بازی، یک مودم همراه و یک سال اشتراک رایگان وایمکس از سوی ایرانسل اهدا خواهد شد.
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات سرگرم کننده، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ایرانسل به آدرس www.irancell.ir مراجعه کنند.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:ایرانسل , بازی, بازی آنلاین, توسط بهزاد

 بهناز آریا، رئیس کمیسیون افتای سازمان نظان صنفی رایانه ای تهران در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: در همه جای دنیا آنتی ویروس ها برای تکمیل دیتابیس خود اقدام به بروز رسانی خود از طریق دریافت و ارسال برخی اطلاعات از درون کامپیوترها می کنند تا بدنه دفاعی خود را در برابر آسیب پذیری های جدید و اتفاقاتی که در دنیاي مجازی می افتد بروز کند.

 وي در ادامه افزود: امنیت سایبری هرگز نمی تواند صددرصد باشد و در تمام موارد از جمله آنتی ویروس ها ریسک هایی همیشه وجود دارد، به همین دلیل هم هست که ادامه روند بومی سازی امنیت فضای سایبری یکی از برنامه های آینده کشور است و این بحث در تمام دنیا مطرح می باشد و در همین رابطه تلاش ها و اقدامات بسیاری  انجام شده است.
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب: فضاي سايبر , بومي سازي , آنتي ويروس, توسط بهزاد

با سلام اینو تو یه وبلاگ دیدم امتحان کنید ضرر نداره

http://upcity.ir/images2/84758690005817961260.jpg 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 8 تير 1392برچسب:ترفند افزایش شارژ ایرانسل,شارژ ایرانسل,شارژ رایگان, توسط بهزاد

  حق نسخه برداری نوعی حفاظت قانونی از آثار چاپ شده و چاپ نشده ادبی، هنری و علمی است. این آثار که به هر صورت منتشر شده باشند اگر دارای ماهیتی قابل درک باشند، یعنی دیده، شنیده یا لمس شوند شامل این حمایت می شوند. به عبارتی دیگر قانونی که از تکثیر، نسخه برداری و نصب غیر مجاز نرم افزارها جلوگیری می کند و متخلفین را تحت پیگرد قانونی قرار می دهد، قانون نسخه برداری نام دارد. این قانون به منظور حمایت از تولیدکنندگان نرم افزار ها به وجود آمده است.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 8 تير 1392برچسب: کپی , رایت , قانون , نسخه , برداری, توسط بهزاد

  VoIP یک تکنولوژی به روز میباشد که فراتر از آنچه تا کنون از یک تلفن می شناسیم در اختیار ما قرار می دهد.

 

مزاياي بيش تري در مورد فيلتر كردن تماس ها، در مورد چگونگي انتقال تماس هاي تلفني بر اساس اطلاعات Caller ID، انتقال تماس تلفني به يك شماره تلفن خاص (Forwarding) ، ارسال مستقيم تماس به Voicemail، ارسال پيغام اشغال بودن مشترك به تماس گيرنده، امكان سرويس در دسترس نبودن مشترك، بسياري از سرويس هاي VoIP امكان بررسي Voicemail شما را از طريق اينترنت و يا توسط فايل پيوست نامه الكترونيكي كه به كامپيوتر يا PDA شما ارسال شده است را مي دهد.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:Voip , فناوری روز , تکنولوژی , فناوری , اطلاعات , توسط بهزاد

 راي تغيير رنگ نوشته ها مي توانيد از گزينه Internet option در منوي tools استفاده كنيد.

 
در صفحه اي كه با انتخاب اين گزينه براي شما باز مي شود در تب General دكمه colors را بزنيد و در صفحه باز شده تيك گزينه Use windows colors را برداريد و رنگ نوشته ها و پس زمينه را تنظيم كنيد، با اين كار رنگ كليه نوشته هاي سايت تغيير مي كند.
 
شما مي توانيد سؤالات خود را در قسمت نظرات مطرح نماييد.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 تير 1392برچسب:رنگ آميزي , سايت , ترفند, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 ... 25 26 27 28 29 ... 35 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا