develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



Chess3D یک بازی مهیج شطرنج با گرافیک بالا و به صورت سه بعدی است که امكان بازی كردن را با كامپیوتر به صورت دو نفره را مهیا می کند. شطرنج یک بازی دونفره است که بر روی صفحهٔ ۸×۸ شطرنج و با استفاده از مهره‌های شطرنج (شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز) انجام می‌گیرد. هر یک از مهره‌های شطرنج به شکل مخصوصی حرکت کرده و قادر به زدن مهره‌های حریف نیز هستند. هدف این بازی شه‌مات کردن حریف است یعنی ایجاد وضعیتی که شاه حریف هیچ راهی برای فرار نداشته باشد. 
در این بازی محیطی سه بعدی در اختیار شماست که امکان انتخاب نوع مهره و تخته برای شما فراهم است. اگر بخواهید با رایانه بازی کنید، باید تجربه صدها نوع بازی را به همراه داشته باشید تا پیروز از میدان خارج شوید.

 

  مشخصات
  حجم: 45.04 مگابایت
  نسخه: 3D 4.1
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  امتیاز: 

 

  راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  2-فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید. بازی را اجرا کرده و با استفاده از سریال دریافتی از Keygen و با نام و ایمیل دلخواه بازی را رجیستر کنید.
  3-بازی را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

 


دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 بهمن 1392برچسب: بازی رایانه , دانلود بازی شطرنج , شطرنج pc , جدید , شطرنج سه بعدی, توسط بهزاد

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب Flash Player دارند.

 
 
البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
 
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3 
- افزایش کارایی
 
 
Flash Player 12 براي اينترنت اكسپلورر
 
 
Flash Player 12 براي ساير مرورگرها
 
منبع : دریچه 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 4 بهمن 1392برچسب:نرم افزار , فلش پلير , اينترنت , مرورگر , Flash Player 12 , دانلود , آخرین نسخه, توسط بهزاد

پایتون (Python) یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خَودو فان روسوم (به هلندی: Guido van Rossum) در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد. فلسفهٔ ایجاد آن تاکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است. کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.


یک کار غیر معمول که در طراحی این زبان انجام گرفته استفاده از فاصله و جلوبردن متن برنامه برای مشخص کردن بلوک‌های مختلف کد است. پایتون مدل‌های مختلف برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانهٔ پویا استفاده می‌کند.

  مشخصات
  حجم: 1 مگابایت
  نسخه: PDF
  تعداد صفحات: 37 صفحه
  امتیاز: 

 


منبع : دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


استفاده از IsMyLcdOK برای تست رنگ های مانیتور بسیار آسان بوده و تنها کافیست آن را اجرا کنید و با استفاده از کلید های کیبورد، رنگ های مختلف را بر روی مانیتور تست کرده و پیکسل های مشکل دار را تشخیص دهید. هنگام اجرای برنامه، با فشردن هر یک از کلید های کیبورد، رنگ مانیتور تغییر خواهد کرد، به عنوان مثال کلید ها رنگ های قرمز، سیاه، آبی، سفید و ... را برای کل صفحه تنظیم می کنند و این می تواند به شما کمک کند تا اگر مانیتور شما در زمینه رنگ دهی مشکلی دارد، متوجه شوید.


قابلیت های نرم افزار IsMyLcdOK:
- بررسی پیکسل های معیوب مانیتور
- تست رنگ دهی مانیتور
- تست graphics stress
- بکارگیری آسان
- راه حلی موثر برای سالم بودن صفحه مانیتور
- و ...



دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آبان 1392برچسب:دانلود , IsMyLcdOK , نرم افزار , بررسی پیکسل , پیکسل معیوب , مانیتور , LCD , LED, توسط بهزاد
"فیشینگ" نوعی از حملات اینترنتی است که به اصطلاح فیشر با شبیه سازی بخشی از یک سایت فضایی را تقریبا شبیه به سایت اصلی می‌سازد تا از این طریق بتواند به اطلاعات شخصی کاربر دسترسی پیدا کند. 
 
دقت در طراحی یکی از اصلیترین اصول کار یک فیشر می‌باشد، زیرا که کاربر با احساس کوچک‌ترین تغییر نسبت به صفحه مشکوک خواهد شد. 
 
مهم‌ترین کار بعد از طراحی، انتخاب یک دامین برای بارگذاری صفحه تقلبی است که باید با ‌‌نهایت دقت انتخاب شود. 
 
در انتخاب نام دامین باید این نکته در نظر گرفته شود که نام انتخابی کمترین تفاوت را از لحاظ لغوی و ظاهری با نمونه اصلی خود داشته باشد. 
 
در پایان، راهنمایی کاربر به صفحه تقلبی می‌تواند پایان بخش یک حمله باشد. 
 
بعد از ورود کاربر به صفحه تقلبی، تمام اطلاعات وارده دیگر در اختیار فیشر است. 
 
و پیشهناد ما به بازدید کنندگان وبلاگ همواره کنترل آدرس سایت در قسمت URL می‌باشد. 
 
دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آبان 1392برچسب:فیشینگ , رمز , هک , دامین , رایانه , جلوگیری از هک , سرقت, توسط بهزاد
هم اکنون بهترین گزینه برای نقشه‌های الکترونیکی، سرویس Map شرکت گوگل به نشانی Maps. google. com می‌باشد. 
 
برای استفاده از زبان فارسی می‌توانید روی علامت چرخ دنده سمت راست بالای صفحه کلیک کنید از قسمت setting به بخش تنظیمات زبان بروید و روی زبان فارسی کلیک کنید. 
 
گوگل مپ، سرویس نقشه آنلاین گوگل است که تصاویر ماهواره‌ای را تبدیل به نقشه می‌‌کند و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 
 
این سرویس این امکان را دارد که توسط کاربران خود نیز تکمیل شود. 
 
همانطور که قبلا در قسمت ترفند‌ها نحوه انجام این کار را توضیح داده بودیم، می‌توانید نسبت به تکمیل محله خود اقدام کنید. 
 
اورژانس آی تی
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آبان 1392برچسب:گوگل , نقشه , تصاویر , آنلاین , کاربران , نقشه فارسی , نقشه ایران, توسط بهزاد

سیاری از افراد از خیلی تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر بی اطلاع هستند و در دنیای مجازی اینترنت ممکن است با اصطلاحات و مواردی روبرو شوند که آنها را دچار سر در گمی یا مشکل کند در این گزارش به توضیح برخی از آن ها می پردازیم.

http://www.uplooder.net/


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:کامپیوتری , مهم , خنده دار , توسط بهزاد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 35 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا