develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



در روز 18 جولای سایت مرکز توسعه اپل اعلام کرد که developer.Apple.com هک شده و این سایت تا 48 ساعت بعد یعنی در روز 20 جولای بارگذاری می شود. 
 
این سایت از راه ایمیل به همه ی مشترکین خود اعلام کرد که این سایت هک شده است و هیچ نگرانی درباره هک شدن پست الکترونیکی کاربرانش وجود ندارد اما ممکن است آدرس و نام مشترکین که در این سایت ثبت نام کرده باشند به سرقت رفته باشد. 
 
اما این سوال در ذهن بسیاری از استفاده کنندگان از این مرکز یعنی توسعه دهندگان سایت اپل ایجاد شد که آیا ابزارک و بازی های تولید شده در این سایت برای استفاده کنندگان گوشی های اپل هک شده آیا ممکن است حفره های امنیتی ایجاد شده توسط هکرها به گوشی ها راه پیدا کرده باشند و اطلاعات خصوصی کاربران را سرقت کرده باشند؟ 
 
اما اپل به این سوال پاسخ داد و اعلام کرد که اطلاعات و کدهای ابزارک های تولید شده به سرقت نرفته است. 
بنابراین با خیال راحت کاربران می توانند از این اپ ها استفاده کنند.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب: هك , اپل , اپليكيشن , اخبار هک , هک مرکز توسعه اپل, توسط بهزاد

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا از مسلمانان کشورش که به عنوان کارآفرین در بخش تجار ی، سرمایه گذار در بخش فناوری یا پیشگام در زمینه پزشکی به رشد و پیشرفت آمریکا کمک کرده اند،تمجید کرد.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:اوباما , سخنرانی , افطاری , کاخ سفید , مسلمانان , جدید , توسط بهزاد
به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، حمید فروزنده، رئیس این شورا، رسیدگی به تخلفات حوزه ICT و شرکت‌های رایانه‌ای را وظیفه شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای هر استان خواند و گفت: براساس ماده 46 آئین‌نامه اجرایی ماده 17 قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه‌ای، شورای انتظامی هر استان، مسئول رسیدگی به شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص تخلفات حرفه‌ای، انضباطی و انتظامی در حوزه فاوا است.
 
فروزنده با بیان اینکه شرح انواع تخلفات رایانه‌ای و نحوه رسیدگی به آنها درمواد آئین‌نامه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای قرار دارد، ادامه داد: شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین بهره‌برداران از خدمات آنها، می‌توانند شکایات خود در زمینه تخلفات رایانه‌ای را برای حل و رسیدگی به شورای انتظامی ارائه کنند.
 
وي با توضیح این مطلب که گستردگی فعالیت شورای انتظامی از حل اختلاف و داوری، تا صدور رای با ضمانت اجرایی را شامل می‌شود، گفت: طبق اساس‌نامه سازمان و اختیاراتی که به شورای انتظامی داده شده است، جهت‌گیری این شورا شامل حل اختلاف و هدایت طرفین در مراحل اولیه، تا صدور رای  در موارد ضروری است.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


پردازشگر گرافیکی Tegra 4 توسط شرکت Nvidia ساخته شده است.لوازم الکترونیکی مجهز به این پردازشگر دارای رابط های گرافیکی بسیار بالایی خواهند بود.اولین گوشی موبایل با این پردازنده نیز توسط شرکت ZTE رونمایی شد.سرعت این پردازشگر روی این گوشی 1.8 گیگاهرتز می باشد.
 
 
اما از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند که U988S نام دارد می توان به حافظه رم با ظرفیت دو گیگابایت  اشاره کرد.نمایشگر ال سی دی این گوشی نیز پنج اینچی بوده و  دارای کیفیت فول اچ دی می باشد.
 
گوشی U988S می تواند با اکثر شبکه های موبایل در سراسر جهان به راحتی کار کند و دوربین به کار رفته در آن نیز هشت مگاپیکسلی است.
منبع:دریچه

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب: گوشی , تگرا , پردازشگر , جدیدترین گوشی , گوشی U988S , شرکت Nvidia , اخبار گوشی , توسط بهزاد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 92 به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود، گفت: دفترچه آزمون مذکور چاپ و تکثیر نخواهد شد.

 118-13.jpg

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو، نحوه انتخاب رشته و کد رشته محل‌های تحصیلی گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه است، اظهارکرد: این دفترچه از روز سه‌شنبه ( 15 مرداد ماه) بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

 

به گفته وی، این دفترچه درواقع سند اصلی انتخاب رشته و گزینش دانشجو است.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، خاطرنشان کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته هر یک از گروه‌های آزمایشی پنج گانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به طور جداگانه برای هر یک از گروه‌های آزمایشی تهیه شده و از تاریخ مذکور منحصرا بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

 

توکلی با اشاره به استفاده از امکانات الکترونیکی کشور و تحقق اهداف دولت الکترونیک، اظهارکرد: دفترچه انتخاب رشته همانند سایر دفترچه‌های راهنمای آزمون‌های دیگر به منظور حذف کاغذ، استفاده از امکانات الکترونیکی کشور و در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک دفترچه‌ها چاپ و تکثیر نخواهد شد و داوطلبان برای دریافت دفترچه، تنها باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:کنکور , اخبار کنکور , کنکور 92 , دفترچه کنکور , انتخاب رشته, توسط بهزاد

تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد، پیشرفته‌ترین سیستم هوش مصنوعی جهان از بهره هوشی معادل یک کودک چهار ساله برخوردار است.

 203-6.JPG

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محققان دانشگاه ایلینویز با انجام تست بهره هوشی (IQ) بر روی یکی از بهترین سیستم های هوش مصنوعی جهان، مقایسه ای بین توانایی ذهنی انسان با رایانه صورت دادند.

 

در این تحقیق سیستم هوش مصنوعی ConceptNet4 که توسط محققان موسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT) توسعه یافته است، تحت آزمون استاندارد بهره هوشی مخصوص کودکان قرار گرفت.

 

نتایج این بررسی نشان می دهد، میانگین نمره بهره هوشی کسب شده توسط این سیستم رایانه ای معادل توانایی ذهنی یک کودک چهار ساله است، اما برخلاف کودکان، تفاوت های چشمگیری نمرات کسب شده در بخش های مختلف آزمون دیده می شود.

 

سیستم هوش مصنوعی ConceptNet4 در آزمون کلمات و تشخیص مترادف ها بسیار خوب عمل کرد، اما در بخش فهم کلمات و سوالات چرایی پایین تر از حد معمول ظاهر شد.

 

پروفسور «رابرت سلوان» مدیر بخش رایانه دانشگاه ایلینویز تأکید می کند: اگر نمرات بهره هوشی کودکی چنین تفاوت هایی را نشان دهد، به معنای بروز مشکل در توانایی ذهنی فرد است.

 

به گفته «سلوان»، برای توسعه سیستم هوش مصنوعی با قابلیت پاسخگویی به سوالات درک مطلب مانند یک کودک هشت ساله به زمان زیادی نیاز داریم.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


 طبق خبری که نشریه هاي  چینی منتشر کرده اند٬ خانم "ما آی لون" ۲۳ ساله که میهماندار هواپیما و در شرف ازدواج بوده٬ ۴ روز پیش زمانی که به تماس دریافتی با آیفون ۵ خود که در حال شارژ بوده  پاسخ داده٬ دچار برق گرفتگی از ناحیه گردن شده و در جا٬ فوت کرده.

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:تلفن همراه , شارژ , گوشی , جدید , خطر , خبر , انفجار گوشی , شارژ گوشی, توسط بهزاد

باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل که در طول ماه مبارک رمضان سیم‌کارت خود را از طریق کد دستوری ویژه #رمزشارژ*146* شارژ کنند، از 30 درصد شارژ داخل شبکه بیشتر در همان روز بهره‌مند خواهند شد.

مهلت استفاده از مجموع شارژ شگفت انگیز سی درصدی فوق، تا 24 ساعت پس از فعال‌سازی تعیین شده و مانده حساب نیز در هر لحظه، با شماره‌گیری کد دستوری #8*141* قابل مشاهده است.
رمضان امسال، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با پرداخت 2000 ریال و فعال‌سازی طرح مهتاب ایرانسل، از طریق کد دستوری #3*6*3*555* به مدت 30 روز، از 14 درصد تخفیف در مکالمه‌های داخل شبکه در بازه زمانی ساعت 21 تا 8 صبح و 21 درصد تخفیف در مکالمه با خطوط تلفن ثابت در تمامی ساعات بهره‌مند شوند.
براساس این گزارش، تعرفه مکالمه مشترکینی که نسبت به فعال‌سازی طرح مهتاب ایرانسل اقدام می‌کنند، برای هر دقیقه مکالمه با خطوط تلفن ثابت، در تمامی ساعات، 669 ریال و برای هر دقیقه مکالمه با سایر مشترکین ایرانسل، در بازه زمانی ساعت 21 تا 8 صبح، 535 ریال و در باقی ساعات، 669 ریال و برای هر دقیقه تماس با مشترکین سایر اپراتورها، 929 ریال محاسبه خواهد شد.
مشترکین ایرانسل برای برقراری تماس با سایر مشترکین ایرانسل، در هر جای ایران، هیچگونه هزینه جابجایی پرداخت نمی‌کنند و در هر جا که باشند، تحت پوشش تعرفه یکسان خواهند بود.


از سویی دیگر، کلیه متقاضیانی که از ابتدای ماه مبارک رمضان، اقدام به خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت اعتباری ایرانسل کرده و سیم‌کارت خود را تا پایان شهریور 92، خداقل 100هزار ریال شارژ نمایند، در قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی BMW Z4 شرکت داده خواهند شد.
مشترکین جدید، در 30 روز اول فعال‌سازی سیم‌کارت خود، به ازای هر بار شارژ حداقل 20هزار ریالی، از 25 درصد اعتبار هدیه 5 روزه نیز برخوردار خواهند شد.
همچنین، در رمضان امسال، به هفت نفر از مشترکینی که نوای پیشواز مذهبی خریداری کنند، به قید قرعه 30 میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس اهدا خواهد شد. دریافت فهرست این آهنگ‌های پیشواز مذهبی با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره7878 ممکن است.
اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ویژه ماه مبارک رمضان ایرانسل، در وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

گزارش از: حسین عالیان
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:ايرانسل , بسته ويژه , شارژ , شگفت انگيز , جدید, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 9 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا