develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



طبق آیین نامه‌ای که آموزش و پرورش برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کرده، نحوه تغییر رتبه و نظام رتبه‌بندی معلمان تشریح شد، نظامی که بر اساس آن چهار رتبه «مربی معلم»، «استادیار معلم»، «دانشیار معلم» و «استاد معلم» برای معلمان در نظر گرفته شده است.

 DSC_0093_resize.jpg

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش » ایسنا، در بخشی از نظام رتبه‌بندی حرفه‌ای معلمان و جذب و تامین منابع انسانی آموزش و پرورش، داشتن حداقل درجه علمی مورد نیاز برای کسب آن رتبه، تجربه خدمت مورد نیاز، کسب امتیازات لازم از جداول فعالیت‌ها، کسب امتیاز لازم در ارزشیابی‌های ملی برای رتبه‌بندی تعریف شده و ارائه مقالات و تالیفات علمی مناسب در زمینه موضوعات آموزش و پرورش و پیشرفت تربیتی و تحصیلی دانش‌آموزان، در ارزشیابی فعالیت‌های معلمان در کانون توجه قرار می‌گیرد.

 

در این طرح پیشنهادی چهار رتبه برای معلمان در نظر گرفته شده که برای هریک از این عناوین شرایطی تعریف شده است.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


تحقیقات نشان داده که آهنربا امکان شارژ کردن گوشی‌های موبایل را دارند و شارژ از طریق القا به کمک میدان مغناطیسی روش مناسبی به شمار می‌رود.
 

زمین یکی از بزرگ‌ترین منابع انرژی الکتریسیته است و می‌توان از قدرت آن برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی بهره برد.
از آنجا که طول برد شارژرهای القایی و انرژی مغناطیسی کوتاه است، شارژرهای کوچک القایی نمی‌تواند گوشی‌های موبایل را به تنهایی شارژ کنند. بر این اساس دانشمندان درصدد رفع موانع استفاده از آهنربا و انرژی مغناطیسی برای شارژ گوشی‌های تلفن همراه هستند.
 
چنین فناوریهایی قابلیتهای بسیاری برای پیشرفت دارد به همین سبب حاصل چند دهه تحقیقات در زمینه این فناوری‌ها این است که انرژی را بدون نیاز به سیم جابجا کنیم.
 
 
 
 
گزارش از محمدمحمدی خوجین
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب: آهنربا , تکنولوژی , شارژ , شارژ تلفن همراه به کمک آهنربا , اخبار جدید تکنولوژی, توسط بهزاد
به گفته یکی از مسئولین کارشناس در روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد علت اصلی هک شدن سایت puber.Azmoon.com نه تنها سایت روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد بلکه تمامی سایت های زیر مجموعه پوشش دهنده سایت سرور این مرکز نیز مورد حمله هکرها قرار گرفته است. 
 
بنا براین خبر سایت سرور هم شده و پس از آن همه ی سایت ها تحت پوش آن نیز هک شده است و این به آن معنی است که سایت روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد مورد هک قرار نگرفته است.

منبع:ايسنا
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:مجسمه , جدید , ساخت مجسمه , عکس مجسمه , تصاویر , رایگان , آخرین مجسمه ها, توسط بهزاد
در روز 18 جولای سایت مرکز توسعه اپل اعلام کرد که developer.Apple.com هک شده و این سایت تا 48 ساعت بعد یعنی در روز 20 جولای بارگذاری می شود. 
 
این سایت از راه ایمیل به همه ی مشترکین خود اعلام کرد که این سایت هک شده است و هیچ نگرانی درباره هک شدن پست الکترونیکی کاربرانش وجود ندارد اما ممکن است آدرس و نام مشترکین که در این سایت ثبت نام کرده باشند به سرقت رفته باشد. 
 
اما این سوال در ذهن بسیاری از استفاده کنندگان از این مرکز یعنی توسعه دهندگان سایت اپل ایجاد شد که آیا ابزارک و بازی های تولید شده در این سایت برای استفاده کنندگان گوشی های اپل هک شده آیا ممکن است حفره های امنیتی ایجاد شده توسط هکرها به گوشی ها راه پیدا کرده باشند و اطلاعات خصوصی کاربران را سرقت کرده باشند؟ 
 
اما اپل به این سوال پاسخ داد و اعلام کرد که اطلاعات و کدهای ابزارک های تولید شده به سرقت نرفته است. 
بنابراین با خیال راحت کاربران می توانند از این اپ ها استفاده کنند.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب: هك , اپل , اپليكيشن , اخبار هک , هک مرکز توسعه اپل, توسط بهزاد

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا از مسلمانان کشورش که به عنوان کارآفرین در بخش تجار ی، سرمایه گذار در بخش فناوری یا پیشگام در زمینه پزشکی به رشد و پیشرفت آمریکا کمک کرده اند،تمجید کرد.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:اوباما , سخنرانی , افطاری , کاخ سفید , مسلمانان , جدید , توسط بهزاد
به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، حمید فروزنده، رئیس این شورا، رسیدگی به تخلفات حوزه ICT و شرکت‌های رایانه‌ای را وظیفه شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای هر استان خواند و گفت: براساس ماده 46 آئین‌نامه اجرایی ماده 17 قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه‌ای، شورای انتظامی هر استان، مسئول رسیدگی به شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص تخلفات حرفه‌ای، انضباطی و انتظامی در حوزه فاوا است.
 
فروزنده با بیان اینکه شرح انواع تخلفات رایانه‌ای و نحوه رسیدگی به آنها درمواد آئین‌نامه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای قرار دارد، ادامه داد: شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین بهره‌برداران از خدمات آنها، می‌توانند شکایات خود در زمینه تخلفات رایانه‌ای را برای حل و رسیدگی به شورای انتظامی ارائه کنند.
 
وي با توضیح این مطلب که گستردگی فعالیت شورای انتظامی از حل اختلاف و داوری، تا صدور رای با ضمانت اجرایی را شامل می‌شود، گفت: طبق اساس‌نامه سازمان و اختیاراتی که به شورای انتظامی داده شده است، جهت‌گیری این شورا شامل حل اختلاف و هدایت طرفین در مراحل اولیه، تا صدور رای  در موارد ضروری است.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


پردازشگر گرافیکی Tegra 4 توسط شرکت Nvidia ساخته شده است.لوازم الکترونیکی مجهز به این پردازشگر دارای رابط های گرافیکی بسیار بالایی خواهند بود.اولین گوشی موبایل با این پردازنده نیز توسط شرکت ZTE رونمایی شد.سرعت این پردازشگر روی این گوشی 1.8 گیگاهرتز می باشد.
 
 
اما از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند که U988S نام دارد می توان به حافظه رم با ظرفیت دو گیگابایت  اشاره کرد.نمایشگر ال سی دی این گوشی نیز پنج اینچی بوده و  دارای کیفیت فول اچ دی می باشد.
 
گوشی U988S می تواند با اکثر شبکه های موبایل در سراسر جهان به راحتی کار کند و دوربین به کار رفته در آن نیز هشت مگاپیکسلی است.
منبع:دریچه

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب: گوشی , تگرا , پردازشگر , جدیدترین گوشی , گوشی U988S , شرکت Nvidia , اخبار گوشی , توسط بهزاد

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا