develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



این روزها ابزارهای مختلف الکترونیکی کاربردهای فراوانی در زندگی روزمره ما یافته‌اند. کاهش حجم این دستگاه‌ها نسبت به گذشته، سبب شده گرایش برای درهم‌آمیزی آنها در قالب برخی وسایل معمولی افزایش یابد. حالا کار به جایی رسیده که صنعت پوشاک نیز از این موج بزرگ در امان نمانده است.




http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب: لباس هوشمند ، كفش هوشمند ، زخم بستر ، ضربان قلب , توسط بهزاد
مجموعه سونی در ایران مسابقه ای را طراحی کرده که دوستداران تلفن های هوشمند سونی با شرکت در آن بتوانند شانس خود را برای برنده شدن یکی از جدیدترین مدل های این کمپانیXperia ZR  امتحان کنند. در این مسابقه که 30 روز به طول می انجامد، هر روز یک سوال در مورد ZR Xperia از شما پرسیده می شود که شما باید پاسخ صحیح را در مورد آن بیان کنید.

 

Sony Xperia ZR  مدتی است که روانه بازار موبایل شده، این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 4.6 اینچی است که به Mobile BRAVIA Engine 2 تجهیز شده است. این مدل دارای پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon™ S4 Pro با 2 گیگابایت رم و البته یک چیپ گرافیکی Adreno 320 می باشد. در بخش دوربین نیز سونی از دوربین 13.1 مگاپیکسلی با وضوح 1080پیکسل استفاده کرده است. همچنین Xperia ZR ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار است.

 

 

پس فرصت را از دست ندهید، فقط کافیست تا در این مسابقه شرکت کنید و دوستانتان را دعوت کنید تا شانس خود را برای برنده شدن یکی از 10 گوشی Xperia ZR  افزایش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه کافیست به سایت www.wizquiz.ir  مراجعه کنید تا یکی از برندگان سونی باشید.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب: خبر ، سونی, توسط بهزاد
گوگل سخت علاقه مند به انتخاب اسامي عجيب و جالب براي نسخه هاي مختلف اندرويد است.
کیک فنجانی، دونات، نان خامه‌ای، ماست یخ‌زده، نان زنجبیلی، کندوی عسل، ساندویج بستنی و آب‌نبات ژله‌ای نام هايي است که تاکنون گوگل براي نسخه هاي مختلف اندرويد انتخاب کرده اما خارج از نام پس از هر دوره معرفي تعداد زيادي از کاربران مشتاقانه تلفن همراه خود را به نسخه ي جديد بروز مي کند و از اين از خوش اقبالي ها براي گوگل به حساب مي آيد.

 

 

و اما حالا در آستانه ي معرفي نسخه ي 5 اندوريد که نامش به طور رسمي هنوز مشخص نشده، آماري از درصد نفوذ نسخه 4.2 منتشر شده که بسيار متفاوت تر از نسخه و دوره هاي پيشين است.
بيش از 40 درصد از بازار اندرويد را نسخه ي لوبيا ژله اي به خود اختصاص داده و این خبري خوش براي اندرويد که رضايت مشتريانش از نسخه ي 4.2 هست را به اطلاع اين شرکت مي رساند.
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:خبر ، صفر و يک ، اندرويد ، سهام, توسط بهزاد

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب: سرعت ، اینترنت ، ایران ، جهان, توسط بهزاد
از فلاپی های یک مگابایتی تا دی وی دی های چهار گیگابایتی تحولات زیادی در دنیای حافظه های قابل حمل و دیسک های نوری رخ داده است.شاید مهمترین تحول افزایش چشمگیر ظرفیت دیسک های نوری باشد که مناسب برای ذخیره انبوهی از اطلاعات هستند.
 
 
 به تازگی  شنیده شده که سونی با همکاری پاناسونیک قصد دارند جدیدترین دیسک نوری دنیا را با ظرفیت 300 گیگابایت معرفی کنند.پیش از این خبر آغاز پروژه هایی برای ساخت و طراحی دیسک های نوری با ظرفیت یک ترابایت منتشر شده بود که مدل 300 گیگابایتی آن در حال ساخت می باشد.
 
هرچند که هنوز اطلاعات بیشتری از این دیسک نوری جدید در دسترس نیست،اما پیش بینی شده تا دو سال آینده فروش عمومی آن آغاز شود.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب: دیسک ، نوری ، ظرفیت ، نسل بعدی دیسک های نوری, توسط بهزاد
امروز سی و یکم ماه میلادی جولای اولین کنسول بازی انویدیا رسما توسط این شرکت رونمایی شد که مهمترین ویژگی آن استفاده از پردازشگر گرافیکی Tegra 4 می باشد که به تازگی توسط همین شرکت ساخته شده است. 
 
این پردازشگر با سرعت 1.9 گیگاهرتز کار می کند و می تواند به سرعت بازی های اچ دی را پردازش کند.ظرفیت رم این کنسول بازی که شیلد (SHIELD)   نام دارد دو گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت ظرفیت دارد که از طریق درگاه میکرو اس دی تا دو ترابایت قابل افزایش است. (البته اگر چنین حافظه ای با این ظرفیت ساخته شود)
 
 
این کنسول بازی قابل حمل که با سیستم عامل اندروید کار می کند دارای نمایشگر پنج اینچی لمسی است که رزولوشن آن 1280 در 720 می باشد و می تواند به چندین لمس همزمان پاسخ دهد.کنسول بازی بازی شیلد از درگاه های میکرو یو اس بی و مینی اچ دی ام ای به همراه جک 3.5 میلیمتری هندزفری پشتیبانی می کند.
 
 
با استفاده از باتری این محصول می توان 4.2 ساعت به طور مداوم بازی های با گرافیک اچ دی را اجرا کرد.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:کنسول ، بازی ، انویدیا ، کنسول بازی شیلد انویدیا , توسط بهزاد

شب گذشته چند بسيجي در حال تردد در خيابان پيروزي بودند که فردي را با  با لباس يگان امداد تهران مشاهده کردند.
 
بسيجيان که به دليل پائين بودن سن فرد و بالا بودن درجه‌اش شک کرده بودند، موضوع را به کلانتري 128 تهران نو اعلام کردند. 

ماموران کلانتري سريعا خود را به موقعيت اعلام شده رساندند و مشاهده کردند که فردي با کتاني لباس ماموران يگان امداد پوشيده و در حالي که شايد 22 سال دارد، درجه‌اش سرهنگي است. 

به دنبال اين موضوع ماموران متهم را بازداشت کرده و جهت تحقيقات به کلانتري انتقال دادند. 

در کلانتري متهم که فاقد هرگونه مدارک نظامي بود، خود را به نام بيژن 23 ساله معرفي کرد و بيان داشت: قصد رفتن به خواستگاري را داشتم ولي دختر مورد علاقه ام عاشق ماموران يگان امداد تهران است و من هم براي اينکه بتوانم دل دختر و خانواده اش را به دست بياورم، لباس ماموران يگان امداد را پوشيدم و در حال رفتن به خواستگاري بودم، چراکه مي‌دانستم با اين اقدام حتما جواب دختر مورد علاقه‌ام مثبت است. 

رئيس کلانتري با بيان اينکه متهم به دليل جعل عنوان مامور به مقام قضايي معرفي شد به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: هموطنان مي‌توانند در صورت مشاهده افراد مشکوک که لباس نظامي به تن دارند، موضوع را به سامانه 110 اعلام کنند. 

منبع:باشگاه خبرنگاران

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب: پليس ، تهران ، امداد ، يگان ، کلانتري ، عشق ، دختر, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا