develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



 در اين ترفند قصد داريم به معرفي راهي براي بستن پنجره هاي ويندوز بپردازيم. راهي که به احتمال خيلي زياد تاکنون به آن پي نبرده ايد.
 
لازم به ذکر است؛ اين ترفند برروي کليه نسخه هاي ويندوز قابل انجام است.
 
براي اين کار: کافي است در منتهي اليه سمت چپ نوار بالايي هر پنجره دو بار کليک کنيد، خواهيد ديد که پنجره بسته خواهد شد.
منظور دقيقا بخش مخالف قسمتي است که علامت ضربدر هر پنجره قرار دارد.
به عبارت ديگر جايي که آيکون کوچک پنجره برنامه ها وجود دارد. 
 
کاربرد ديگر اين ترفند اين است که در پنجره هايي که دکمه ضربدر ندارند يا امکان استفاده از آن نيست، اين روش براي بستن پنجره عملي است.
 
دليل اصلي که اين قابليت در پنجره هاي ويندوز گنجانده شده است، اين است که در سيستم عامل هاي مکينتاش دکمه close در همين مکان يعني بالا سمت چپ پنجره تهيه شده است.
در نتيجه افرادي که عادت به کار با سيستم عامل مکينتاش را دارند، در صورت کار در محيط ويندوز طبق عادت قبلي مي توانند پنجره ها را به همان صورت ببندند. در بیشتر ویندوزها قابل اجرا می باشد
منبع: اورژانس آی تی
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:ويندوز , آيكون , ترفند , ترفند جدید , ویندوز , مکینتاش, توسط بهزاد
 فرض کنید وارد شهر بزرگی شده‌اید و نمی‌دانید چگونه باید مسیر مورد نظر خود را بیابید. دیر وقت است و باید هر چه سریع‌تر به محل مورد نظر برسید. سعی می‌کنید با استفاده از تلفن‌همراه خود از روی نقشه آنلاین، مسیر را بیابید؛ اما سرعت اینترنت کند است و نقشه‌ها به آهستگی بالا می‌آید. پس از مدتی حوصله‌تان سر می‌رود و به یک فروشگاه می‌روید و نقشه‌ای کاغذی می‌خرید و از خیر آخرین فناوری‌های روز می‌گذرید!

 

 

شاید هم در آن لحظات به خاطر دور‌انداختن گوشی ضدضربه قدیمی خودتان که بعضی وقت‌ها نقش چکش را هم برایتان بازی می‌کرد و خرید گوشی هوشمند گرانقیمت و البته حساس، به خودتان بد و بیراه هم بگویید!

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:اينترنت , پرسرعت , گوشي همراه , نسل چهارم سیم کارت , 4g , 4G, توسط بهزاد

چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات وزارتخانه، اداره، شركت دولتي يا موسسه مأمور به خدمت عمومي در زمينه‌هاي نقض قوانين، عدم انجام وظيفه، اطاله رسيدگي، عدم پاسخگويي يا ضعف در ارائه خدمات شكايتي داشته و  شخصا ذينفع آن بوده و از اين سازمان خواهان رسيدگي براي احقاق حق خود باشيد و يا به عنوان يك شهروند آگاه با حس مسووليت اجتماعي از سو جريان اداري نظير تضييع اموال عمومي، دولتي، منابع طبيعي و محيط زيست، وجود فساد و جرم و يا ديگر تخلفات اداري اطلاعاتي داريد، مي‌توانيد  شكايت و يا اطلاعات خود از اين گونه سو جريانات را با توجه  و رعايت نكات زير به سامانه ملي رسيدگي به شكايات و اعلامات سازمان بازرسي كل كشور ارسال نماييد تا وفق مقررات به آن رسيدگي شود. بديهي است دريافت شكايات و اعلامات از وزارتخانه ها و دستگاه‌ها مندرج در بند الف ماده 2 قانون سازمان بازرسي كل كشور خارج از اين سيستم و  از طريق مكاتبه، دورنگار (فاكس)، تماس با شماره تلفن 136 و مراجعه حضوري به سازمان نيز امكان پذير است.

سایت سازمان بازرسی کل کشور

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:سامانه ملي رسيدگي به شكايات,سازمان بازرسي كل كشور,شکایات, توسط بهزاد

 دسترسی به منو بوت در ویندوز های قدیمی با کلید F8 انجام می شد.مهمترین قابلیت منوی بوت دسترسی به حالت امن یا Safe Mode ویندوز می باشد.در نسخه جدید ویندوز یعنی هشت کلید F8 نمی تواند راه ورود به منو بوت سیستم عامل باشد.

 
کاربران ویندوز هشت برای دسترسی به منو بوت می بایست از روش دیگری استفاده کنند.در این روش ابتدا کلید های پنجره (Windows Key)  همراه کلید L را نگه می داریم.سپس از نوار Setting  روی Power کلیک کرده  و در حالی که کلید Shift را نگه داشته ایم یکی از گزینه های Restart یا Shut Down را انتخاب می کنیم.
 
پس از این کار یک منو آبی رنگ نمایش داده می شود که منو بوت ویندوز هشت می باشد  و فقط برای روشن شدن دفعه بعدی رایانه معتبر است.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:منو , بوت , ویندوز , هشت,کلید f8, توسط بهزاد

  اگر به دنبال آموزش یا به دنبال طراحی حرفه ای هستید  برایتان مجموعه ای تصاویر آماده کرده ایم که با آموزش گام به گام سعی کرده ایم از تکنیک دستکاری عکس در فتوشاپ یک ترکیب جالب و نوینی پدید آوریم.


 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:آموزش , گام , ساخت , بستنی , مغز , گردو فیلی , تصاویر , توسط بهزاد

 خدمات اطلاعات شهری ایرانسل برمبنای عرضه اطلاعات مورد نیاز مشترکین براساس موقعیت جغرافیای تهیه شده و متقاضیان استفاده از این خدمات می‌توانند اماکن مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کرده و نشانی و نقشه نزدیک ترین محل مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) دریافت کنند.
در فاز اول عرضه سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #8*898* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، نشانی وموقعیت مساجد اطراف خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چندرسانه‌ای دریافت کنند.
سرویس اطلاعات شهری ایرانسل هم اکنون در مرحله نخست راه اندازی، نشانی و موقعیت 5هزار مسجد در 51 شهر کشور را در دسترس متقاضیان قرار می‌دهد.


متقاضیان علاقه‌مند به استفاده از این خدمت جدید، باید درابتدا با شماره گیری کد دستوری #8*898* در سرویس نمای دوستان ایرانسل  به صورت رایگان ثبت نام کرده و سپس با استفاده از فهرست‌های مربوطه، از خدمات اطلاعات شهری ایرانسل استفاده کنند.
هزینه استفاده از این سرویس برای دریافت اطلاعات از طریق پیامک 500 ریال و از طریق پیام چندرسانه ای  به همراه نقشه 750 ریال در نظر گرفته شده است.براساس این گزارش، به زودی تمامی بانکها، بیمارستانها و مراکز تفریحی از جمله سینماها و دیگر مراکز خدماتی در سراسر کشور نیز به فهرست خدمات اطلاعات شهری ایرانسل اضافه خواهند شد و صاحبان کسب و کار نیز می‌توانند از طریق پورتال نمای ایرانسل، نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکین علاقه‌مند به استفاده از این خدمات اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند.

منبع: yjc

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:خبر,دانلود,ایرانسل,خدمات ایرانسل, توسط بهزاد

 کروم اصولا مرورگر سبکی است و پردازنده و رم سیستم را زیاد اشغال نمی کند و با سیستم های که ضعیف و قدیمی به راحتی کنار می آید. بعضی مواقع بیش از ۱۵ یا ۲۰ تب را باز می کنیم  بدون اینکه  سرعت سیستم کاهش پیدا کند و یا خود کروم دچار کندی در پاسخ دهی به فرمان ها شود . اما گاهی اوقات با باز کردن ۵ یا ۶ تب مشاهده می کنم که کروم به شدت کند می شود . در این بین مشکل میتواند از دو مورد باشد :

http://www.uplooder.net/


ادامه مطلب


  داشتن یک رمز عبور قدرتمند در فضای مجازی یکی از راهکارها برای حفاظت از اطلاعات شخصی و محرمانه محسوب می شود.

 
 اجزای یک رمز عبور قوی چیست؟
 باید به این نکته توجه داشته باشید که رمز عبور شما باید به اندازه کافی مشکل باشد تا یک برنامه کامپیوتری رمز شکن نتواند آن را هک کند.
http://www.uplooder.net/


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 تير 1392برچسب: رمزعبور , هك , اينترنت,چطور یک رمز عبور هک نشدنی بسازیم؟, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا