develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



امروز شما را با نحوه استفاده از NFC آشنامي كنيم. تكنولوژي كه نه تنها مي تواند موبايل شما را به كيف پول الكترونيكي تبديل كند بلكه قابليت هاي ديگري هم به آن خواهد افزود.


http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 28 تير 1392برچسب: تکنولوژی , NFC چيست , NFC , سرویس NFC ایرانسل , سرویس NFC همراه اول, توسط بهزاد

برای این کار اول فایل مورد نظرتو انتخاب کن و کل اسمشو پاک بجاش اینو بزن : Alt+0160 بعد اوکی کن میبینی که اسم فایلت هیچی نیست. حالا روش کلیک راست کن و برو روی properties و از سربرگ customize بخش folder icon و گزینه change icon رو بزن و عکس فایلتو روی هیچی بزار بعد اوکی کن . همین . دیگه فایل کامل مخفی شده

منبع: تادوپرسش

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


شاید شما هم یکی از کاربران استفاده کننده از مرورگر محبوب فایرفاکس و کروم باشید. این مرورگرها به دلیل داشتن امکانات متعدد و افزونه های فراوان و مفید، یکی از بهترین و محبوب ترین مرورگرها به شمار می رود. اما بسیاری از کاربران پس از مدتی استفاده از این مرورگر، شاهد کند شدن آن خواهند شد.

 
این کند شدن سرعت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش کوکی های اینترنتی و SQLITE databases اشاره کرد که تاثیر زیادی در کاهش سرعت مرورگر فایرفاکس شما خواهند داشت. در این قسمت نرم افزار کم حجم و رایگان SpeedyFox یا همان روباه تیزرو را به شما معرفی می کنیم.
 
این نرم افزار قادر است با بهینه کردن تنظیمات کوکی های مرورگر و نیز فشرده سازی حجم SQLITE databases باعث افزایش سرعت اجرای مرورگر و سایر فرایندهای وابسته به آن شود. این نرم افزار کاملا ایمن بوده و کاری به بوکمارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر شما ندارد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد.
 
طریقه استفاده: برای استفاده از این نرم افزار ابتدا مرورگر خود را ببندید و نرم افزار SpeedyFox را اجرا کرده و پس از انتخاب پروفایل خود که به صورت پیش فرض default است، بر روی دکمه ی Optimize کلیک کرده و مرورگر خود را اجرا نمائید و از سرعت بالای مرورگر خود لذت ببرید.
 
قابل استفاده در Firefox/Skype/Chrome/Thunderbird
 
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


معمولاً کاربران به هنگام استفاده از چاپگرهای رنگی یا سیاه سفید همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زود هنگام تونر چاپگر مخصوصاً در چاپگرهای رنگی هستند، چرا که این امر به نوبه خود بالا رفتن هزینه‌های چاپ و در نتیجه کاهش سود را به دنبال دارد. شرکت ادوبی به تازگی نرم‌افزاری تولید و عرضه کرده است که ادعا می‌شود استفاده از آن تا 40 درصد در مصرف جوهر چاپگر صرفه‌جویی می‌کند.


این نرم‌افزار برای مصارف خانگی و تجاری عرضه شده و استفاده از آن باعث می‌گردد جوهر کارتریج چاپگر دیرتر تمام شود. این نرم‌افزار با استفاده از فناوری‌های بهینه‌سازی چاپ از جمله SuperSaver و TonerSaver به چاپگر دستور می‌دهد که جوهر کمتری برای چاپ استفاده کند. 

راهنمای نصب

1- از پوشه ی Crack فایل Disable Activation.bat را اجرا کنید.
2- فایل موجود در پوشه ی Keygen را اجرا کرده و از منوی آبشاری موجود نام نرم افزار را انتخاب کرده و بر روی دکمه Patch Hosts File کلیک کنید.
3- نصب نرم افزار را آغاز کرده و زمان درخواست سریال از شماره سریال دریافتی از Keygen استفاده کنید.

 

منبع: دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:Adobe LeanPrint , نرم افزار , بهینه سازی , فرایند چاپ , کاهش , مصرف جوهر , پرینتر , دانلود, توسط بهزاد
 در اين ترفند قصد داريم به معرفي راهي براي بستن پنجره هاي ويندوز بپردازيم. راهي که به احتمال خيلي زياد تاکنون به آن پي نبرده ايد.
 
لازم به ذکر است؛ اين ترفند برروي کليه نسخه هاي ويندوز قابل انجام است.
 
براي اين کار: کافي است در منتهي اليه سمت چپ نوار بالايي هر پنجره دو بار کليک کنيد، خواهيد ديد که پنجره بسته خواهد شد.
منظور دقيقا بخش مخالف قسمتي است که علامت ضربدر هر پنجره قرار دارد.
به عبارت ديگر جايي که آيکون کوچک پنجره برنامه ها وجود دارد. 
 
کاربرد ديگر اين ترفند اين است که در پنجره هايي که دکمه ضربدر ندارند يا امکان استفاده از آن نيست، اين روش براي بستن پنجره عملي است.
 
دليل اصلي که اين قابليت در پنجره هاي ويندوز گنجانده شده است، اين است که در سيستم عامل هاي مکينتاش دکمه close در همين مکان يعني بالا سمت چپ پنجره تهيه شده است.
در نتيجه افرادي که عادت به کار با سيستم عامل مکينتاش را دارند، در صورت کار در محيط ويندوز طبق عادت قبلي مي توانند پنجره ها را به همان صورت ببندند. در بیشتر ویندوزها قابل اجرا می باشد
منبع: اورژانس آی تی
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:ويندوز , آيكون , ترفند , ترفند جدید , ویندوز , مکینتاش, توسط بهزاد
 فرض کنید وارد شهر بزرگی شده‌اید و نمی‌دانید چگونه باید مسیر مورد نظر خود را بیابید. دیر وقت است و باید هر چه سریع‌تر به محل مورد نظر برسید. سعی می‌کنید با استفاده از تلفن‌همراه خود از روی نقشه آنلاین، مسیر را بیابید؛ اما سرعت اینترنت کند است و نقشه‌ها به آهستگی بالا می‌آید. پس از مدتی حوصله‌تان سر می‌رود و به یک فروشگاه می‌روید و نقشه‌ای کاغذی می‌خرید و از خیر آخرین فناوری‌های روز می‌گذرید!

 

 

شاید هم در آن لحظات به خاطر دور‌انداختن گوشی ضدضربه قدیمی خودتان که بعضی وقت‌ها نقش چکش را هم برایتان بازی می‌کرد و خرید گوشی هوشمند گرانقیمت و البته حساس، به خودتان بد و بیراه هم بگویید!

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:اينترنت , پرسرعت , گوشي همراه , نسل چهارم سیم کارت , 4g , 4G, توسط بهزاد

چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات وزارتخانه، اداره، شركت دولتي يا موسسه مأمور به خدمت عمومي در زمينه‌هاي نقض قوانين، عدم انجام وظيفه، اطاله رسيدگي، عدم پاسخگويي يا ضعف در ارائه خدمات شكايتي داشته و  شخصا ذينفع آن بوده و از اين سازمان خواهان رسيدگي براي احقاق حق خود باشيد و يا به عنوان يك شهروند آگاه با حس مسووليت اجتماعي از سو جريان اداري نظير تضييع اموال عمومي، دولتي، منابع طبيعي و محيط زيست، وجود فساد و جرم و يا ديگر تخلفات اداري اطلاعاتي داريد، مي‌توانيد  شكايت و يا اطلاعات خود از اين گونه سو جريانات را با توجه  و رعايت نكات زير به سامانه ملي رسيدگي به شكايات و اعلامات سازمان بازرسي كل كشور ارسال نماييد تا وفق مقررات به آن رسيدگي شود. بديهي است دريافت شكايات و اعلامات از وزارتخانه ها و دستگاه‌ها مندرج در بند الف ماده 2 قانون سازمان بازرسي كل كشور خارج از اين سيستم و  از طريق مكاتبه، دورنگار (فاكس)، تماس با شماره تلفن 136 و مراجعه حضوري به سازمان نيز امكان پذير است.

سایت سازمان بازرسی کل کشور

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:سامانه ملي رسيدگي به شكايات,سازمان بازرسي كل كشور,شکایات, توسط بهزاد

 دسترسی به منو بوت در ویندوز های قدیمی با کلید F8 انجام می شد.مهمترین قابلیت منوی بوت دسترسی به حالت امن یا Safe Mode ویندوز می باشد.در نسخه جدید ویندوز یعنی هشت کلید F8 نمی تواند راه ورود به منو بوت سیستم عامل باشد.

 
کاربران ویندوز هشت برای دسترسی به منو بوت می بایست از روش دیگری استفاده کنند.در این روش ابتدا کلید های پنجره (Windows Key)  همراه کلید L را نگه می داریم.سپس از نوار Setting  روی Power کلیک کرده  و در حالی که کلید Shift را نگه داشته ایم یکی از گزینه های Restart یا Shut Down را انتخاب می کنیم.
 
پس از این کار یک منو آبی رنگ نمایش داده می شود که منو بوت ویندوز هشت می باشد  و فقط برای روشن شدن دفعه بعدی رایانه معتبر است.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:منو , بوت , ویندوز , هشت,کلید f8, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 17 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا