develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



براي ارائه VPN قانوني به كاربران حقيقي منتظر دريافت طرح عملياتي شركت ارتباطات زير‌ساخت بوده و بايد شركت ارتباطات زير‌ساخت اعلام كند كه به چه نحو امكان ارائه اين خدمات وجود خواهد داشت. 
 
اخوان بها بادي دبير شوراي‌عالي فضاي مجازي گفت: شركت ارتباطات زيرساخت با همكاري برخي دستگاه‌هاي حاكميتي مشغول تدوين طرح واگذاري خدمات VPN قانوني به كاربران حقيقي است. 
 
وي با تاكيد بر اينكه براي ارائه VPN قانوني به كاربران حقيقي منتظر دريافت طرح عملياتي شركت ارتباطات زير‌ساخت هستيم اظهار داشت: بايد شركت ارتباطات زير‌ساخت به ما اعلام كند كه به چه نحو امكان ارائه اين خدمت وجود خواهد داشت. 
 
دبير شورايعالي فضاي مجازي اظهار داشت: كاربراني كه در حوزه تجارت الكترونيك مشغول به فعاليت هستند و نمي‌توان مانع فعاليت انها شد يكي از مشمولان دريافت اين سرويس محسوب مي‌شوند و بخشي از جامعه علمي كشور براي دسترسي به منابع علمي نيازمند دريافت خدمات  VPN هستند. 
 
وي با تاكيد بر اينكه افراد متقاضي خدمات قانوني VPN داراي گستردگي زيادي هستند ادامه داد: شركت ارتباطات زير‌ساخت با همكاري برخي دستگاه‌هاي حاكميتي مشغول تدوين اين طرح است.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:شركت , ارتباطات , زير , ساخت , توسط بهزاد
به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، حمید فروزنده، رئیس این شورا، رسیدگی به تخلفات حوزه ICT و شرکت‌های رایانه‌ای را وظیفه شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای هر استان خواند و گفت: براساس ماده 46 آئین‌نامه اجرایی ماده 17 قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه‌ای، شورای انتظامی هر استان، مسئول رسیدگی به شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص تخلفات حرفه‌ای، انضباطی و انتظامی در حوزه فاوا است.
 
فروزنده با بیان اینکه شرح انواع تخلفات رایانه‌ای و نحوه رسیدگی به آنها درمواد آئین‌نامه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای قرار دارد، ادامه داد: شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین بهره‌برداران از خدمات آنها، می‌توانند شکایات خود در زمینه تخلفات رایانه‌ای را برای حل و رسیدگی به شورای انتظامی ارائه کنند.
 
وي با توضیح این مطلب که گستردگی فعالیت شورای انتظامی از حل اختلاف و داوری، تا صدور رای با ضمانت اجرایی را شامل می‌شود، گفت: طبق اساس‌نامه سازمان و اختیاراتی که به شورای انتظامی داده شده است، جهت‌گیری این شورا شامل حل اختلاف و هدایت طرفین در مراحل اولیه، تا صدور رای  در موارد ضروری است.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


بنا به در خواست شما مبنی بر معرفی زبان های برنامه نویسی گروه اورژانس آی تی گزارش کاملی را در همین خصوص فراهم کرده است.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب: برنامه نویسی , سی پلاس پلاس , دانلود , رایگان , زبان سی , سی شارپ , c# , c++ , visual basic ,, توسط بهزاد

 اگر قصد خریدهای اینترنتی، پرداخت قبوض، انجام هرگونه پرداختی به وسیله اینترنت و موارد این چنینی را دارید و یا اگر می خواهید در فضای مجازی دچار کلاهبردی اینترنتی و یا سرقت اطلاعات نشوید دریچه فناوری اطلاعات به شما توصیه می کند کتاب چگونه در اینترنت سرمان کلاه نرود را مطالعه نمائید.
این کتاب قصد دارد شما را با پدیده شوم کلاهبرداری‌های اینترنتی به وسیله آگهی‌های کاذب، خرید از فروشگاه‌های کلاهبردار، پرداخت‌های اینترنتی، صفحات جعلی و موارد مشابه آشنا نماییم.


بحث کلاهبرداری اینترنتی موردی است که متأسفانه اکثر ما آن را جدی نمی‌گیریم و یا تصور می‌کنیم این اتفاق فقط برای دیگران رخ می دهد! ولی این طور نیست، اگر کوچک‌ترین غفلتی بکنیم قربانی بعدی کلاهبرداری اینترنتی خودمان هستیم، در این کتاب با مجموعه اطلاعات مفید، هشدارها و نکته‌های مختلف درباره کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا خواهید شد، پس این کتاب را فقط نخوانید، بلکه به هشدارها و نکته‌های ارائه شده توجه نمایید و آن‌ها را به کار بگیرید تا در اینترنت سرتان کلاه نرود!




http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


امروز شما را با نحوه استفاده از NFC آشنامي كنيم. تكنولوژي كه نه تنها مي تواند موبايل شما را به كيف پول الكترونيكي تبديل كند بلكه قابليت هاي ديگري هم به آن خواهد افزود.


http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 28 تير 1392برچسب: تکنولوژی , NFC چيست , NFC , سرویس NFC ایرانسل , سرویس NFC همراه اول, توسط بهزاد

برای این کار اول فایل مورد نظرتو انتخاب کن و کل اسمشو پاک بجاش اینو بزن : Alt+0160 بعد اوکی کن میبینی که اسم فایلت هیچی نیست. حالا روش کلیک راست کن و برو روی properties و از سربرگ customize بخش folder icon و گزینه change icon رو بزن و عکس فایلتو روی هیچی بزار بعد اوکی کن . همین . دیگه فایل کامل مخفی شده

منبع: تادوپرسش

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


شاید شما هم یکی از کاربران استفاده کننده از مرورگر محبوب فایرفاکس و کروم باشید. این مرورگرها به دلیل داشتن امکانات متعدد و افزونه های فراوان و مفید، یکی از بهترین و محبوب ترین مرورگرها به شمار می رود. اما بسیاری از کاربران پس از مدتی استفاده از این مرورگر، شاهد کند شدن آن خواهند شد.

 
این کند شدن سرعت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش کوکی های اینترنتی و SQLITE databases اشاره کرد که تاثیر زیادی در کاهش سرعت مرورگر فایرفاکس شما خواهند داشت. در این قسمت نرم افزار کم حجم و رایگان SpeedyFox یا همان روباه تیزرو را به شما معرفی می کنیم.
 
این نرم افزار قادر است با بهینه کردن تنظیمات کوکی های مرورگر و نیز فشرده سازی حجم SQLITE databases باعث افزایش سرعت اجرای مرورگر و سایر فرایندهای وابسته به آن شود. این نرم افزار کاملا ایمن بوده و کاری به بوکمارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر شما ندارد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد.
 
طریقه استفاده: برای استفاده از این نرم افزار ابتدا مرورگر خود را ببندید و نرم افزار SpeedyFox را اجرا کرده و پس از انتخاب پروفایل خود که به صورت پیش فرض default است، بر روی دکمه ی Optimize کلیک کرده و مرورگر خود را اجرا نمائید و از سرعت بالای مرورگر خود لذت ببرید.
 
قابل استفاده در Firefox/Skype/Chrome/Thunderbird
 
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


معمولاً کاربران به هنگام استفاده از چاپگرهای رنگی یا سیاه سفید همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زود هنگام تونر چاپگر مخصوصاً در چاپگرهای رنگی هستند، چرا که این امر به نوبه خود بالا رفتن هزینه‌های چاپ و در نتیجه کاهش سود را به دنبال دارد. شرکت ادوبی به تازگی نرم‌افزاری تولید و عرضه کرده است که ادعا می‌شود استفاده از آن تا 40 درصد در مصرف جوهر چاپگر صرفه‌جویی می‌کند.


این نرم‌افزار برای مصارف خانگی و تجاری عرضه شده و استفاده از آن باعث می‌گردد جوهر کارتریج چاپگر دیرتر تمام شود. این نرم‌افزار با استفاده از فناوری‌های بهینه‌سازی چاپ از جمله SuperSaver و TonerSaver به چاپگر دستور می‌دهد که جوهر کمتری برای چاپ استفاده کند. 

راهنمای نصب

1- از پوشه ی Crack فایل Disable Activation.bat را اجرا کنید.
2- فایل موجود در پوشه ی Keygen را اجرا کرده و از منوی آبشاری موجود نام نرم افزار را انتخاب کرده و بر روی دکمه Patch Hosts File کلیک کنید.
3- نصب نرم افزار را آغاز کرده و زمان درخواست سریال از شماره سریال دریافتی از Keygen استفاده کنید.

 

منبع: دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:Adobe LeanPrint , نرم افزار , بهینه سازی , فرایند چاپ , کاهش , مصرف جوهر , پرینتر , دانلود, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا