develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



وایمکس (WiMAX) یا هم‌کُنش‌پذیری جهانی برای دسترسی ریزموج، پروتکل ارتباطی برای دسترسی پهنای باند بی‌سیم بر پایه استاندارد آی‌تریپل‌ئی ۸۰۲٫۱۶ است. وایمکس امکان دسترسی به اینترنت را به هردو صورت ثابت و کاملاً سیار در یک ناحیهٔ گسترده فراهم می آورد.(۲۰۱۰ میلادی )آخرین بازبینی وایمکس امکان دسترسی با نرخ انتقال داده ۴۰ مگابیت بر ثانیه را عرضه می کند. با استاندارد آی‌تریپل‌ئی ۸۰۲٫۱۶ انتظار می رود که سرعت انتقال تا یک گیگابیت بر ثانیه افزایش یابد.

نام وایمکس توسط انجمن وایمکس انتخاب شد که در سال ۲۰۰۱ برای ارتقای همنوایی و همکنش پذیری این استاندارد تاسیس شد. این انجمن وایمکس را به عنوان یک فناوری برپایه استاندارد تعریف می کند که امکان دسترسی بی سیم پهنای باند را به عنوان جایگزینی برای کابل و خطوط دی اس ال(DSL) ارائه می دهد.

 

  مشخصات
  حجم: 1.99 مگابایت
  نسخه: PDF
  تعداد صفحات: 53 صفحه
  امتیاز: 

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:وایمکس , WiMAX , تحقیق وایمکس , مقاله وایمکس , دانلود رایگان مقاله وایمکس , wifi, توسط بهزاد

1-خط تلفن بوق آزاد ندارد؟
مودم را خاموش کنید، خط تلفن را چک کنید اگر بوق آزاد شنیده نشد با 117 تماس بگیرید و خرابی خط تلفن را گزارش دهید.
 
2-علامت ضربدر قرمز رنگ روی کانکشن مشاهده می شود؟
کابل شبکه شما قطع شده است کارت شبکه کابل متصل به مودم و سوکت پشت مودم را بررسی کنید.
 
3-نمی توانید ADSL CONNEETION خود را پیدا کنید.
 از طریق کنترل پنل به network connection بروید در این قسمت می توانید ADSL CONNEETION را پیدا کنید. 
 اگر در این قسمت هیچ کانکشن وجود نداشد و شما مودم را با پورت usb، نصب نموده بودید، مجددا درایو usb را نصب نمایید.
 
4-تمام تنظیمات مودم صحیح است ولی اینترنت من قطع و وصل می شود...
 این گونه مشکلات می تواند به این علل باشد با گوشی های تلفن بی سیم و دستگاه های ارتباطی یکی از وسایلی  هستند که این مشکلات را ایجاد می کند و یا گوشی های تلفن بی سیم به دلیل کار کردن در رفع فرکانس 2.4 ghz باعث ایجاد تداخل با دستگاه های adsl می شوند.
 
5 چراغ لینک مودم چشمک زن است؟
 این مشکل به دلیل برقرار نشدن ارتباط فیزیکی ایجاد می شود ابتدا بررسی کنید  خط تلفن بوق آزاد داشته باشد. تمام کابل ها و سوکت ها و قطعات فیزیکی را بررسی کنید خط تلفن باید به طور مستقیم وارد پورت مودم شود.
 
ترفند اورژانس IT
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 بهمن 1392برچسب:اینترنت , مودم , سوکت , تلفن , خطاهای مودم , adsl , مشکلات ای دی اس ال , tp-link, توسط بهزاد

پایتون (Python) یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خَودو فان روسوم (به هلندی: Guido van Rossum) در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد. فلسفهٔ ایجاد آن تاکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است. کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.


یک کار غیر معمول که در طراحی این زبان انجام گرفته استفاده از فاصله و جلوبردن متن برنامه برای مشخص کردن بلوک‌های مختلف کد است. پایتون مدل‌های مختلف برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانهٔ پویا استفاده می‌کند.

  مشخصات
  حجم: 1 مگابایت
  نسخه: PDF
  تعداد صفحات: 37 صفحه
  امتیاز: 

 


منبع : دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


 نرم افزار Remote Computer Manager یک ابزار کامل و حرفه ای برای مدیران و ناظرین شبکه‌ها می‌باشد چرا که می‌توانید مدیریت تمامی رایانه‌های موجود در شبکه را به دست بگیرید. سیستم مورد نظرتان را روشن، خاموش و یا راه اندازی مجدد کنید، مشاهده تنظیمات IP و انجام عملیات‌هایی همچون: مدیریت از راه دور فرآیندها، مدیریت Task Manager از راه دور، محدود کردن فرآیندها، متوقف کردن فرآیندهای مشکوک، فرستادن پیام از راه دور و... اشاره کرد.

 

  مشخصات
  حجم: 9.05 مگابایت
  نسخه: 6.0.5
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  امتیاز: 

 

  راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب کنید.
  2- فایل Registration را اجرا کنید.
  3- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کند.

 


منبع : دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 4 بهمن 1392برچسب:نرم افزار رایانه , Remote Computer Manager , مدیریت شبکه , آموزش, توسط بهزاد

در بین این رمزهای عبور کلماتی چون "password” ،”qwerty” و "iloveyou” نیز دیده می شود.

 

انتشار لیست محبوب ترین و رایج ترین رمزعبورهای سال 2013

انتخاب یک رمز عبور قدرتمند همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. در ادامه ۲۵ رمز عبور معروف و رایج در سال ۲۰۱۳ را مشاهده می کنید، رمز عبورهایی که می توان آنها را "بدترین” نیز نامید. [gizmodo]



http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:رمز , پسورد , جدید, توسط بهزاد

برای این کار می توانید به روش زیر عمل کنید.فرض کنید قصددارید از یکی از پنجره‏های ویندوز عکس بگیرید و آن را وارد محیط Word کنید. هم اکنون با استفاده از اینقابلیت در Word 2010 از نرم افزارهای جانبی مخصوص عکس گرفتن از پنجره‏های ویندوز بی نیاز می‏شوید وعلاوه بر آن سرعت کار شما هم بیشتر می شود.

کافیست نرم افزار Word 2010 را اجرا نمایید.

در نوار بالای صفحه به تب Insert بروید.در محدوده Illustrations بر روی Screenshot کلیک کنید.

خواهید دید که پیش نمایشی از کلیه پنجره‏هایی که هم اکنون باز است ظاهر خواهد شد. یکی از اینپنجره‏ها طبعاً خود Word است.

اکنون در صورتی که بر روی پیش نمایش یکی از پنجره‏ها کلیک کنید، از آن پنجره عکس گرفته خواهد شد و تصویر عکس عیناً وارد صفحه Word خواهد شد. سپس با استفاده از ابزارهای ویرایش تصویر امکان ویرایش عکس گرفته شده وجود دارد.

 همچنین در صورتی که بخواهید تنها از قسمت خاصی از صفحه، عکس بگیرید کافی است پس از کلیک بر روی Screenshot بر روی Screen Clipping کلیک کنید. با این کار ظاهر صفحه شفاف خواهد شد و با استفاده از کلیک چپ ماوس می‏توانید محدوده مورد نظر که می‏خواهید از آن عکس بگیرید را مشخص کنید. با رها کردن کلید ماوس، عکس گرفته می‏شود و مستقیماً وارد صفحه Word می‏ شود.

دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آبان 1392برچسب:ترفند , آموزش , عکس برداری , ویندوز , آفیس 2010, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 36 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا