develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد، پیشرفته‌ترین سیستم هوش مصنوعی جهان از بهره هوشی معادل یک کودک چهار ساله برخوردار است.

 203-6.JPG

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محققان دانشگاه ایلینویز با انجام تست بهره هوشی (IQ) بر روی یکی از بهترین سیستم های هوش مصنوعی جهان، مقایسه ای بین توانایی ذهنی انسان با رایانه صورت دادند.

 

در این تحقیق سیستم هوش مصنوعی ConceptNet4 که توسط محققان موسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT) توسعه یافته است، تحت آزمون استاندارد بهره هوشی مخصوص کودکان قرار گرفت.

 

نتایج این بررسی نشان می دهد، میانگین نمره بهره هوشی کسب شده توسط این سیستم رایانه ای معادل توانایی ذهنی یک کودک چهار ساله است، اما برخلاف کودکان، تفاوت های چشمگیری نمرات کسب شده در بخش های مختلف آزمون دیده می شود.

 

سیستم هوش مصنوعی ConceptNet4 در آزمون کلمات و تشخیص مترادف ها بسیار خوب عمل کرد، اما در بخش فهم کلمات و سوالات چرایی پایین تر از حد معمول ظاهر شد.

 

پروفسور «رابرت سلوان» مدیر بخش رایانه دانشگاه ایلینویز تأکید می کند: اگر نمرات بهره هوشی کودکی چنین تفاوت هایی را نشان دهد، به معنای بروز مشکل در توانایی ذهنی فرد است.

 

به گفته «سلوان»، برای توسعه سیستم هوش مصنوعی با قابلیت پاسخگویی به سوالات درک مطلب مانند یک کودک هشت ساله به زمان زیادی نیاز داریم.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


 این کتاب مجموعه کم نظیر و کاربردی از قوانین حقوقی و جزائی داخلی و خارجی است که مطابق با آخرین اصلاحات مربوطه تدوین شده است. این مجموعه شامل بیش از ۵۰ قانون بخشنامه و تصویب نامه می باشد.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید
قابل اجرا بر روی گوشی های جاوا
منبع: yjc
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:نرم افزار , دانلود , جاوا , رایگان , کلیه قوانین حقوقی و جزایی , قانون, توسط بهزاد
در دنیای امروز یادگیری و تسلط بر زبان انگلیسی یک ضرورت به حساب می آید، ولی یادگیری زبان انگلیسی امری سخت برای بیشتر افراد است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار، بدون هیچ هزینه ای به آسانی زبان انگلیسی را بیاموزید. روش کار "روبی" به این صورت است که با تکرار و تمرین مداوم سعی می کند حافظه ی کوتاه مدت شما را به حافظه بلند مدت تبدیل کند.

 







توجه: برای اجرای نرم افزار به نت فرام 4 نیاز است
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:رایانه , آموزش , زبان , رایگان , زبان انگلیسی, توسط بهزاد

محبوبیت رسانه‌های اجتماعی با سرعت بسیاری درحال افزایش بوده و اتفاقات اخیر جهان نیز گواهی بر این مساله است. اگر رخدادی روی دهد، مردم برای کسب اخبار دست اول به رسانه‌های اجتماعی هجوم می‌آورند تا از آنها برای دیدن و شنیدن اخبار بی‌طرفانه و دست اول استفاده کنند. مجرمان نیز از همین قدرت رسانه‌های اجتماعی برای مقاصد گوناگون استفاده می‌کنند. در عرض چند دقیقه چند پیشنهاد خیرخواهانه جعلی می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی مطرح شود و افراد بی‌شماری را قربانی این سوءنیت‌ها کند. خیلی از این گونه فعالیت‌های جعلی با نام جمع‌آوری کمک برای افراد محتاج شکل می‌گیرد.

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:فيسبوك , توئيتر , خطرات , توسط بهزاد

 گر به دنبال آموزش یا به دنبال طراحی حرفه ای هستید دریچه برایتان مجموعه ای تصاویر آماده کرده است که با آموزش گام به گام سعی کرده ایم ساخت خارق العاده یک سفینه را به شما آموزش دهد.


دانلود مجله در ادامه مطلب
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 15 تير 1392برچسب: آموزش , ساخت , سفینه فضایی , تصاویر, توسط بهزاد

 آی سی دی ال (ICDL)، گواهینامه ای است بین المللی که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد. آی سی دی ال دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری آی سی دی ال بسیار آسان می باشد و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.

 

 

 

در این مجموعه هفت بخش برای آموزش کامپیوتر وجود دارد که به ترتیب عبارتند از:

 

بخش اول: مفاهیم عمومی

 

بخش دوم: استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل ها

 

بخش سوم: واژه پردازی (Word)

 

بخش چهارم: صفحات گسترده (Excel)

 

بخش پنجم: پایگاه داده

 

بخش ششم: عرضه مطالب (Power Point)

 

بخش هفتم: اینترنت

download

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 2 تير 1392برچسب:کتاب آموزشی ICDL,مهارت های 7 گانه, توسط بهزاد

 با سلام

در این آموزش قصد ساخت بنر سه گوش یا مثلثی رو به وسیله فتوشاپ(cs4) داریم

این بنرها که عموما برای تبلیغات در سایت و وبلاگ کاربرد دارند در دید کاربران و افراد آنلاین بهتر از تبلیغات دیگر هستند

یه فایل آموزشی پی دی اف براتون میزارم برای دانلود 

لینک دانلود: download

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


 CorelDRAW   یکی از برترین نرم افزارهای گرافیکی برای طراحی و ساخت کارت ویزیت، لوگو، فاکتور، سربرگ و خیلی کارهای طراحی دیگر به حساب مي آيد.

این کتاب آموزشی کرل به زبان فارسی بوده و نرم افزار CorelDRAW را به روش آسان و قدم به قدم همراه با تصاویر جهت یادگیری آسانتر آموزش میدهد.

لینک دانلود : download

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 31 خرداد 1392برچسب:آموزش نسخه جديد Corel, کرل دراو , توسط بهزاد

صفحه قبل 1 ... 28 29 30 31 32 ... 36 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا