develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



در حالت عادی سیستم پس از بالا آمدن، درایو‌ها را شناسایی می‌کند، سپس برنامه‌های نصب شده بر روی آن را اجرا خواهد کرد، ولی اگر زمانی یکی از برنامه‌های نصب شده یا یکی از درایو‌ها به برنامه‌های مخرب آلوده شده باشند، صفحه safe mode که آبی رنگ است برای شما نمایش داده خواهد شد. این صفحه به شما اجازه می‌دهد که سیستم خود را عیب یابی کنید. 
 
در ویندوز ۷ و نسخه‌های قبلی آن هنگام بالا آمدن ویندوز کافیست کلید F۸ را بزنید و safe mode را از منوی باز شده انتخاب کنید. 
 
در ویندوز ۸ هم می‌توانید با فشردن کلید‌های Shift و F۸ به قسمت ریکاوری ویندوز رفته و سیستم را از قسمت تنظیمات start up ری استارت کنید. 
 
حالا رفع مشکل سیستم چگونه است؟ 
در ابتدا باید سیستم را توسط آنتی ویروس اسکن کنید، سپس سیستمتان را بازیابی کنید که این کار توسط system restore امکان پذیر است. 
در مرحلهٔ بعد برنامه‌هایی که احتمال می‌دهید باعث بروز مشکل شده است را حذف کنید. 
اگر سیستمتان حتی در حالت safe mode هم با مشکل مواجه است و به خوبی کار نمی‌کند، نشانه‌ای برای وجود یک مشکل سخت افزاری است. 
 
بهتر است قبل از حل مشکل از اطلاعات سیستم خود یک پشتیبان بهتر تهیه کنید. 
 
بازدیدکنندگان عزیز سوالات خود  را فقط در بخش نظرات مطرح بفرمایید.
منبع : دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:8, safe mode , 7 , ویندوز , کامپیوتر , ریکاوری , درایو , عیب یابی , توسط بهزاد
اگر از علاقه مندان به آموزش زبان های برنامه نویسی هستید، دریچه برای شما کاربران گرامی یک بسته از کتاب های الکترونیکی مرتبط با آموزش زبان های برنامه نویسی آماده کرده است.
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نصب ویندوز 7 و 8 کار چندان مشکلی نیست و علاوه بر این اگر شما در این زمینه مشکل داشته باشید با یک جستجوی ساده در گوگل آموزش های خوبی جهت نصب ویندوز پیدا خواهید کرد.
اما اقداماتی که در فرایند تعویض سیستم عامل یک سیستم در اینترنت کمتر به آن پرداخته شده است، عملیات پس از تعویض سیستم عامل است. از این رو تصمیم گرفتیم در طی آموزش های این قدامات، که لازم است پس از نصب ویندوز آنها را انجام دهید را آموزش دهیم. و در پایان این آموزش ها یک کاربر معمولی می تواند به راحتی ویندوز خود را تعویض کند بدون آنکه پولی خرج کند.
با توجه به درخواست های شما دوستان در آموزش بعد فایل PDF آموزش ویرایش شده این قسمت قرار می دهیم. و این روند برای بخش های دیگر تکرار خواهد شد. دلیل قرار گرفتن فایل PDF این آموزش در آموزش بعدی این است که، با توجه به سوالات شما در بخش نظرات این بخش آموزش تکمیل تر می شود و بعد برای دانلود قرار داده می شود.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:ویندوز ۷ , آموزش , ویندوز ۸ , زبان ۸ , 8 , 7 , تنظیمات زبان فارسی , Language , توسط بهزاد

 در اینجا نحوه ایجاد افکت پیکسل‌های مثلثی در فتوشاپ آموزش خواهد داد.



مشخصات آموزش
زمان حدودی: 30 دقیقه

درجه سختی: مبتدی

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:آموزش فتوشاپ , سطح مبتدی , Learning , Adobe Photoshop , پیکسل‌های مثلثی در فتوشاپ, توسط بهزاد

وایمکس (WiMAX) یا هم‌کُنش‌پذیری جهانی برای دسترسی ریزموج، پروتکل ارتباطی برای دسترسی پهنای باند بی‌سیم بر پایه استاندارد آی‌تریپل‌ئی ۸۰۲٫۱۶ است. وایمکس امکان دسترسی به اینترنت را به هردو صورت ثابت و کاملاً سیار در یک ناحیهٔ گسترده فراهم می آورد.(۲۰۱۰ میلادی )آخرین بازبینی وایمکس امکان دسترسی با نرخ انتقال داده ۴۰ مگابیت بر ثانیه را عرضه می کند. با استاندارد آی‌تریپل‌ئی ۸۰۲٫۱۶ انتظار می رود که سرعت انتقال تا یک گیگابیت بر ثانیه افزایش یابد.

نام وایمکس توسط انجمن وایمکس انتخاب شد که در سال ۲۰۰۱ برای ارتقای همنوایی و همکنش پذیری این استاندارد تاسیس شد. این انجمن وایمکس را به عنوان یک فناوری برپایه استاندارد تعریف می کند که امکان دسترسی بی سیم پهنای باند را به عنوان جایگزینی برای کابل و خطوط دی اس ال(DSL) ارائه می دهد.

 

  مشخصات
  حجم: 1.99 مگابایت
  نسخه: PDF
  تعداد صفحات: 53 صفحه
  امتیاز: 

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:وایمکس , WiMAX , تحقیق وایمکس , مقاله وایمکس , دانلود رایگان مقاله وایمکس , wifi, توسط بهزاد

1-خط تلفن بوق آزاد ندارد؟
مودم را خاموش کنید، خط تلفن را چک کنید اگر بوق آزاد شنیده نشد با 117 تماس بگیرید و خرابی خط تلفن را گزارش دهید.
 
2-علامت ضربدر قرمز رنگ روی کانکشن مشاهده می شود؟
کابل شبکه شما قطع شده است کارت شبکه کابل متصل به مودم و سوکت پشت مودم را بررسی کنید.
 
3-نمی توانید ADSL CONNEETION خود را پیدا کنید.
 از طریق کنترل پنل به network connection بروید در این قسمت می توانید ADSL CONNEETION را پیدا کنید. 
 اگر در این قسمت هیچ کانکشن وجود نداشد و شما مودم را با پورت usb، نصب نموده بودید، مجددا درایو usb را نصب نمایید.
 
4-تمام تنظیمات مودم صحیح است ولی اینترنت من قطع و وصل می شود...
 این گونه مشکلات می تواند به این علل باشد با گوشی های تلفن بی سیم و دستگاه های ارتباطی یکی از وسایلی  هستند که این مشکلات را ایجاد می کند و یا گوشی های تلفن بی سیم به دلیل کار کردن در رفع فرکانس 2.4 ghz باعث ایجاد تداخل با دستگاه های adsl می شوند.
 
5 چراغ لینک مودم چشمک زن است؟
 این مشکل به دلیل برقرار نشدن ارتباط فیزیکی ایجاد می شود ابتدا بررسی کنید  خط تلفن بوق آزاد داشته باشد. تمام کابل ها و سوکت ها و قطعات فیزیکی را بررسی کنید خط تلفن باید به طور مستقیم وارد پورت مودم شود.
 
ترفند اورژانس IT
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 بهمن 1392برچسب:اینترنت , مودم , سوکت , تلفن , خطاهای مودم , adsl , مشکلات ای دی اس ال , tp-link, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 36 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا