develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



این بازی بیلیارد شامل مراحل  game 9-ball, 8-ball, Euro 8-ball, Cutthroat, 3-ball, Golf14.1 Continuous, Trick Shots می باشد كه شما می توانید به صورت انتخابی هر كدام از بازی ها را انجام دهید. قابلیت بسیار مهم این بازی كه این بازی بسیار زیبا را از رقبای خود متمایز می كند این است كه شما با نشانه گیری توپ مورد نظر مسیر حركت توپ به شما نشان میدهد تا افراد غیر حرفه ای بتوانند به آسانی از این بازی لذت ببرند. در انتخاب  بازیهای 8-ball و 9-ball شما می توانید با کامپیوتر و یا اشخاص دیگر بازی کنید. کامپیوتر شامل چندین سطح سختی می باشد با تعیین هر کدام می توانید خود را برای مبارزات سخت آماده کنید.

 


منبع:دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:بازی ، بازی بیلیارد ، دانلود بازی ، بازی کامپیوتری , توسط بهزاد

در بعضی موارد ممکن است شما قصد دانلود بازی را داشته باشید که از گرافیک بالایی برخوردار باشد.اما زمانی که قصد دانلود بازی را دارید با دو لینک برای دانلود رو به رو می شوید.که برروی یک نوشته شده است دانلود بازی و لینک دیگر نوشته شده است دانلود گیم دیتا بازی که ممکن است برخی از دوستان ندانند چگونه باید ابن نوع بازی ها را نصب کنند.

 

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب: اندروید ، آموزش ، نصب ، بازی ، دیتا, توسط بهزاد

جدیدترین واحد پردازشگر گرافیکی شرکت انویدیا با اسم رمز کپلر یا همان GTX680 اکنون یکی از برترین قدرت‌های گرافیکی دنیا را تولید می‌کند. این واحد گرافیک به دو پایانه اتصال PCI Express از نوع شش پین جهت تامین برق خود نیاز دارد. کارت گرافیکی GTX680 نسبت به نسل پیشین خود (GTX580) که پرسرعت اما تشنه انرژی بود، پیشرفت‌های متعدد کرده است. 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:گرافیک ، کارت ، بازی ، کارت گرافیک های مخصوص بازی, توسط بهزاد
امروز سی و یکم ماه میلادی جولای اولین کنسول بازی انویدیا رسما توسط این شرکت رونمایی شد که مهمترین ویژگی آن استفاده از پردازشگر گرافیکی Tegra 4 می باشد که به تازگی توسط همین شرکت ساخته شده است. 
 
این پردازشگر با سرعت 1.9 گیگاهرتز کار می کند و می تواند به سرعت بازی های اچ دی را پردازش کند.ظرفیت رم این کنسول بازی که شیلد (SHIELD)   نام دارد دو گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت ظرفیت دارد که از طریق درگاه میکرو اس دی تا دو ترابایت قابل افزایش است. (البته اگر چنین حافظه ای با این ظرفیت ساخته شود)
 
 
این کنسول بازی قابل حمل که با سیستم عامل اندروید کار می کند دارای نمایشگر پنج اینچی لمسی است که رزولوشن آن 1280 در 720 می باشد و می تواند به چندین لمس همزمان پاسخ دهد.کنسول بازی بازی شیلد از درگاه های میکرو یو اس بی و مینی اچ دی ام ای به همراه جک 3.5 میلیمتری هندزفری پشتیبانی می کند.
 
 
با استفاده از باتری این محصول می توان 4.2 ساعت به طور مداوم بازی های با گرافیک اچ دی را اجرا کرد.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:کنسول ، بازی ، انویدیا ، کنسول بازی شیلد انویدیا , توسط بهزاد

شما در این بازی نقش یک گاو چران را دارید، که باید به مصاف زامبی ها بروید و آن ها را از بین ببرید. البته وظیفه اصلی شما در این بازی نجات و حفظ جان انسان ها است.

 
 
 
 
فرمت بازی: JAD

 منبع:دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب: بازی ، جاوا ، پلتفرم ، جنگی ، جدید, توسط بهزاد

 به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مجله‌ بازی‌های پارسی برای نخستین بار در ایران به صورت دو نسخه فارسی و انگلیسی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. در این نشریه تخصصی که شماره‌ نخست آن منتشر شده، بازی های ایرانی تولید شده در سال های اخیر معرفی شده است. در این شماره همچنین 29  نقد از بازی‌های ایرانی که تا به حال وارد بازار شده‌اند، منتشر شده است.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


در صورتي که مشکل هنگ کردن رايانه تنها در هنگام اجراي اين بازي خاص و به خصوص در هنگام پخش ميان پرده هاست، بايد فرض را بر اين گرفت که بازي به خوبي نصب نشده است.

 
در صورت امکان بازي را روي رايانه ديگري نيز نصب کرده و از سلامت ديسک بازي اطمينان حاصل کنيد. بازي را دوباره روي رايانه خود نصب کرده و فايل هاي کتابخانه اي مورد نياز براي آن را به روز رساني نماييد.
 
در صورتي که مشکل هنگ کردن در شرايط ديگر نيز براي رايانه شما اتفاق مي افتد، از سلامت هاردديسک رايانه خود اطمينان حاصل کنيد. چرا که بسياري از هنگ هاي ناگهاني از هاردديسک و خطاهای ديسک ناشي مي شود.
 
خرابي رم، ناهماهنگي رم با مادربورد و خرابي کارت گرافيک نيز مي توانند از دلايل هنگ کردن کل رايانه باشند. اين مشکلات اصولا در هنگام اجراي بازي ها و يا برنامه هاي سنگين گرافيکي خودنمايي مي کنند و به همين دليل در شرايط معمولي، چندان با مشکل هنگ رو به رو نخواهيد شد.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


بازی بسیار جذابی که کاربر به صورت مجازی هواپیمایی را هدایت می کند. كه می توانید در این بازی با ماوس هواپیما را كنترل نمایید كه با كلیک راست می توانید شلیک نمایید و با راست كلیک هدایت بمب های هواپیمای جنگی خود را در اختیار بگیرید و موانع كه در سر راه خود است را منهدم نمائید و امتیاز بیشتری در این بازی كسب نمائید. این بازی که در محل های مختلف انجام می شود در 16 مرحله جدید طراحی شده است. مراحل بازی با از بین بردن 6 نوع دشمن همراه است بوده و بازیگر در مدت زمانی نامحدود می تواند بازی را انجام دهد.


قابلیت های بازی Air Bandits:
- بازی بسیار جذاب و هیجانی  با گرافیک بالا و سه بعدی
- سلاح ها و مهمات بیشتر و متنوع تر
- دارایه 16 مرحله زیبا با 6 نوع دشمن
- متوع بودن دشمنان در بازی
- امکان ذخیره بازی در هر مرحله
- جلوهای زیبا و كم نظیر صوتی و بصری
- حالت مسابقه ای و تفریحی، پرهیجان بودن بازی
- بالا بردن خلاقیت و هوش افراد
- دست زدن به ابتكار و خلاقیت در طی بازی
- انیمیشن زیبا و با کیفیت
- حجم کم بازی جهت دریافت و نصب
- و... 


منبع:دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:بازی , رایانه , هواپیما , جدید, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا