develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



Chess3D یک بازی مهیج شطرنج با گرافیک بالا و به صورت سه بعدی است که امكان بازی كردن را با كامپیوتر به صورت دو نفره را مهیا می کند. شطرنج یک بازی دونفره است که بر روی صفحهٔ ۸×۸ شطرنج و با استفاده از مهره‌های شطرنج (شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز) انجام می‌گیرد. هر یک از مهره‌های شطرنج به شکل مخصوصی حرکت کرده و قادر به زدن مهره‌های حریف نیز هستند. هدف این بازی شه‌مات کردن حریف است یعنی ایجاد وضعیتی که شاه حریف هیچ راهی برای فرار نداشته باشد. 
در این بازی محیطی سه بعدی در اختیار شماست که امکان انتخاب نوع مهره و تخته برای شما فراهم است. اگر بخواهید با رایانه بازی کنید، باید تجربه صدها نوع بازی را به همراه داشته باشید تا پیروز از میدان خارج شوید.

 

  مشخصات
  حجم: 45.04 مگابایت
  نسخه: 3D 4.1
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  امتیاز: 

 

  راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  2-فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید. بازی را اجرا کرده و با استفاده از سریال دریافتی از Keygen و با نام و ایمیل دلخواه بازی را رجیستر کنید.
  3-بازی را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

 


دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 بهمن 1392برچسب: بازی رایانه , دانلود بازی شطرنج , شطرنج pc , جدید , شطرنج سه بعدی, توسط بهزاد

برای رزولوشن 320*240
 
 
 
فرمت بازی: jar
حجم بازی: 990 کیلوبایت

 دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:بازی , جاوا , پلتفرم , جدید , نیرو , هوایی , جنگ , دانلود , رایگان, توسط بهزاد


دقت و تمرکز بالا و سرعت عمل شما در این بازی سرنوشت ساز خواهد بود چرا که انتخاب مسیر پرتاب و هدایت توپ ها برای جلوگیری از ورودتان به سیاه چال به تیزبینی شما بستگی دارد. با قرار دادن سه توپ رنگی در کنار هم و انفجار آن ها از نزدیک شدن به غار سیاه جلوگیری کنید


مشخصات:

حجم فایل: 9.61 مگابایت

سیستم عامل: Windows XP, 7, 8



http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 22 شهريور 1392برچسب:Zuma Deluxe , بازی , پرتاب توپ , توپ رنگی , دانلود بازی , توسط بهزاد
 اگر دوستدار فوتبال یا ضربات جذاب پنالتی هستید، حتما این بازی Penalty 1.1 برای گوشی خود دانلود کنید. تیم منتخب خود را بردارید و آن را آماده مسابقات جام جهانی کنید، برای پیروزی و قهرمانی سخت بکوشید و ضربات پنالتی را با نهایت دقت به سمت دروازه حریفان بزنید.
 
 
 
 
 
فرمت بازی: jad
منبع:دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:بازی , جاوا , پنالتی , فوتبال , ضربات , دانلود, توسط بهزاد
 در این بازی Crazy Monkey هیجانی شما وظیفه دارید به میمون دیوانه خود کمک کند تا با استفاده از انبه غذای مورد نیاز خود را تامین کنید، ولی برای تامین غذای خود باید دست به دزدی بزند در هنگام دزدی مراقب مغازه دار خشمگین و حیوانات آن باشید.
 
 
 
 
فرمت نرم افزار: jar
حجم نرم بازی: 297 کیلوبایت
منبع:دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:جاوا , بازی , میمون , دیوانه , دانلود , رایگان , جد, توسط بهزاد

جهت رجیستر کردن بازی محتویات فولدر Crack را در مسیر C:\Windows\system32 کپی نمایید.
 
 
 
حجم بازی: 95 مگابایت
 
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:رایانه , بازی , کراش , موتوری , ماشین , بمب , هیجانی , مسابقه , دانلود بازی کراش, توسط بهزاد
بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است تا در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته تیر اندازی را برای شما کاربران دریچه گردآوری کنیم.


بازی های رایانه‌ای مخصوص تیراندازی (Shooting Game)‏ سبکی در بازی رایانه‌ای و زیر مجموعه بازی اکشن است. در این سبک، کاربر باید دشمنان را در بازی با تیراندازی به سمت آنان از بین ببرد. در این سبک معمولاً دشمنان هم می‎توانند تیراندازی کنند. در بازی های تیراندازی اول شخص، گیم‌پلی بازی به صورتی طراحی شده که بازی‌کننده فقط دست‌ها و اسلحه شخصیت بازی و محیط بازی را می‌تواند مشاهده کند.


http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:بازی رایانه , بازی فلش , دانلود بازی , توسط بهزاد

در این بازی فکری شما وظیفه دارید که مکعب های هم رنگ را در کنار هم قرار دهید و آن ها را نابود کنید، بازی دارای مراحل متعددی است که با گذر از هر مرحله، بازی سخت می شود و شما را بیشتر به چالش می کشد پس سعی کنید به خوبی از فکر خود استفاده کنید.

 
 
 
 
 
 
 
فرمت بازی: jar
حجم بازی: 290 کیلوبایت
منبع:دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:جاوا , نرم افزار , برنامه , بازی , گیم , پازل , فکری , دانلود, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا