develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



کتاب بسته های نرم افزاری یک شامل دو بخش می باشد که در بخش اول این کتاب با واژه پرداز وُرد از بسته ی نرم افزاری آفیس که محصول شرکت مایکروسافت است آشنا می شوید و نحوه ی کار با این واژه پرداز بسیار قوی را فرا خواهید گرفت.
در بخش دوم این کتاب با نرم افزار فتوشاپ آشنا می شوید. فتوشاپ که یکی از قوی ترین نرم افزارهای  گرافیکی می باشد که محصول شرکت Adobe است و به وسیله ی آن می توان کلیه ی امور مربوط به طراحی، ویرایش و تولید صفحه های گرافیکی را انجام داد.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:کتاب الکترونیک ، بسته های ، نرم افزاری یک ، دانلود , توسط بهزاد
 در کتاب روزه از نظر قرآن؛ آیاتی که در مورد این ماه مبارک نازل شده است را بیان می کند و به تشریح و تفسیر این آیات می پردازد. روزه گرفتن در اسلام به معنی عبادتی است که انسان برای انجام فرمان خدا از اذان صبح تا اذان مغرب تمام روزهای ماه مبارک رمضان از چیزهایی که روزه را باطل می‌کند خودداری می نماید.

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


کتاب برنامه سازی قصد دارد شما را با گذراندن یک دوره محدود، با مفاهیم اولیه و اساسی برنامه نویسی آشنا کند؛ این کتاب با زبانی ساده سعی کرده اصول اولیه و مهم برنامه نویسی رابه شما کاربران آموزش دهد.
در کتاب حاضر شما با اصول اولیه زبان برنامه نویسی ویژال بیسیک آشنا خواهید شد.

 

 

مشخصات

نام نویسنده: علیرضا جباریه
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 256
حجم فایل: 3.36 مگابایت

منبع:دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


 اگر قصد خریدهای اینترنتی، پرداخت قبوض، انجام هرگونه پرداختی به وسیله اینترنت و موارد این چنینی را دارید و یا اگر می خواهید در فضای مجازی دچار کلاهبردی اینترنتی و یا سرقت اطلاعات نشوید دریچه فناوری اطلاعات به شما توصیه می کند کتاب چگونه در اینترنت سرمان کلاه نرود را مطالعه نمائید.
این کتاب قصد دارد شما را با پدیده شوم کلاهبرداری‌های اینترنتی به وسیله آگهی‌های کاذب، خرید از فروشگاه‌های کلاهبردار، پرداخت‌های اینترنتی، صفحات جعلی و موارد مشابه آشنا نماییم.


بحث کلاهبرداری اینترنتی موردی است که متأسفانه اکثر ما آن را جدی نمی‌گیریم و یا تصور می‌کنیم این اتفاق فقط برای دیگران رخ می دهد! ولی این طور نیست، اگر کوچک‌ترین غفلتی بکنیم قربانی بعدی کلاهبرداری اینترنتی خودمان هستیم، در این کتاب با مجموعه اطلاعات مفید، هشدارها و نکته‌های مختلف درباره کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا خواهید شد، پس این کتاب را فقط نخوانید، بلکه به هشدارها و نکته‌های ارائه شده توجه نمایید و آن‌ها را به کار بگیرید تا در اینترنت سرتان کلاه نرود!




http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


دانلود کتاب قضاوت های حضرت علی (ع)

امام علی (ع) ملقب به امیرالمؤمنین در بین مسلمانان می باشد ایشان زاده ۱۳ رجب ۲۴ پیش از هجرت مصادف با ۱۷ مهر ۲۲ سال پیش از مبدا خورشیدی و درگذشته ۲۱ رمضان ۴۰ هجری قمری برابر ۸ بهمن ۳۹ خورشیدی است.
حضرت علی (ع) در دوران خلافت سه خلیفهٔ اول در جنگ‌ها شرکت نمی‌کرد و جز در انتخاب خلیفهٔ سوم فعالیت سیاسی نداشت. البته هر گاه خلفای سه گانه می‌خواستند، در امور دینی، قضایی و سیاسی به آنها مشورت می‌داد.

 دانلود - 2.07 مگابایت 

رمز فایل www.p30download.com

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 28 تير 1392برچسب:دانلود کتاب , کتاب قضاوت های حضرت علی (ع) , قضاوت های امام علی , رایگان, توسط بهزاد

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای کاربران محترم کتاب ها و مقالات متنوع زیادی آماده کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد. این بار نوبت به معرفی کتاب "رمضان ماه فرصت ها" است. این کتاب گزیده ای از سخنان مقام معظم رهبری درباره ی فضایل و اعمال ماه مبارک رمضان در سال های اخیر است، با مطالعه این کتاب می توان راه های شناخت سعادت و فضایل اخلاقی را از دیدگاه رهبری بررسی و درک کرد.




برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

فرمت: pdf
حجم کتاب:
 502 کیلوبایت
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:pdf , رمضان , الکترونیک , ماه , فرصت , ماه رمضان , دانلود , قران , اعمال رمضان , ماه خدا, توسط بهزاد

دانلود بایت شماره 278 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

عناوین هفته نامه بایت شماره 278 :

- مرورگرها زیر ذره بین

- آتش و دود , برف و یخبندان

- سرویس هایی که یاهو خاموش می کند

- نیم نگاهی به جهان نرم افزارهای آزاد

- تغییرات نسخه های مختلف IE در ماه گذشته

- یک الگوی تصویر به جای رمز عبور

- سفرنامه آندروید

- یک پردازنده خوب چه پردازنده ای است ؟

- کتاب , مجله و روزنامه ای سه بعدی

- کتاب هایتان را خودتان بسازید !

- و …

مشخصات

  • حجم فایل : 2.12 مگابایت
  • فرمت : PDF
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:دانلود , بایت , ضمیمه روزنامه خراسان , 278 , دانلود بایت شماره 278 , توسط بهزاد

دانلود بایت شماره 277 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

عناوین هفته نامه بایت شماره 277 :

- از پرندگان خشمگین تا خوک های بد جنس

- مایکروسافت هول می کند

- یکی از در یکی از دیوار

- سامانه الکترونیکی مدیریت امور نخبگان

- کنترل وضعیت سلامت سیستم

- حافظه های جانبی

- انتقال به سرعت نور در سیمبین

- کارت حافظه بیسیم

- ابر لاجوردی آماده بارش است

- وبگردی بدون اینترنت

- شاهکار ماجراجویی آندروید

- و …

مشخصات

  • حجم فایل : 1.68 مگابایت
  • فرمت : PDF
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:دانلود , بایت , ضمیمه روزنامه خراسان , 277 , دانلود بایت شماره 277 , توسط بهزاد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا