develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



کودکان نیاز به آموزش و فراگیری کامپیوتر دارند برای آموزش صحیح و آسان به کودکانتان یک کتاب مبانی به شما پیشنهاد می کنیم که در این کتاب مبانی کامپیوتر را به صورت ساده و همراه با عکس های زیباورنگی برای کودکان شرح می دهد.






برای دانلود اینجا کلیک کنید.

حجم فایل : 4.25 مگابايت



گزارش از:سمیه مردانی

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:کتاب , دانلود , کامپیوتر , مبانی کامپیوتر برای بچه ها , مبتدی , مبانی کامپیوتر , توسط بهزاد
 امنیت اطلاعات و ایمن سازی شبکه های کامپیوتری از جمله موضوعاتی است که این روزها در کانون توجه تمامی سازمان ها و موسسات قرار گرفته شده است. در یک شبکه کامپیوتری به منظور ارائه خدمات به کاربران، سرویس ها و پروتکل های متعددی نصب و پیکربندی می گردد.

 

برخی از سرویس ها دارای استعداد لازم برای انواع حملات بوده و لازم است در مرحله اول و در زمان نصب و پیکربندی آنان، دقت لازم در خصوص رعایت مستئل ایمنی انجام و در مرحله دوم سعی گردد که از نصب سرویس ها و پروتکل های غیرضروری، اجتناب گردد.


مشخصات:

حجم فایل: 658 کیلوبایت

منبع:دریچه
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


رایت کردن اطلاعات بر روی یک CD یا DVD (یا همان Burn یک CD) یکی از اولین مهارت‌هایی است که در کار با کامپیوتر باید بدانید چون به هر حال، نیاز پیدا می‌کنید که اطلاعات را از کامپیوترتان به جای دیگری منتقل کنید. مثلاً ممکن است بخواهید تکالیف دانشگاهی خود را به استاد تحویل دهید و ...


برای رایت کردن اطلاعات روی دیسک، نرم افزارهای مختلفی وجود دارد مثل Nero ، Alcohol و ... که در کتاب حاضر شما بیشتر با روش ها و نرم افزار های مختلف رایت آشنا خواهید شد.


مشخصات:

حجم فایل: 5.91 مگابایت
فرمت کتاب: PDF 
تعداد صفحات: 109



http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 15 شهريور 1392برچسب: آموزش رایت , Burn , دانلود کتاب , کتاب الکترونیک , دانلود , توسط بهزاد
 بانک اطلاعاتی یا همان پایگاه داده‌ها به مجموعه‌ای از داده‌ها با ساختار منظم و سامانمند گفته می‌شود. پایگاه‌های داده‌ها معمولاً در قالبی که برای دستگاه‌ها و رایانه‌ها قابل خواندن و دسترسی باشد ذخیره می‌شوند. البته چنین شیوه ذخیره‌سازی اطلاعات تنها روش موجود نیست و شیوه‌های دیگری مانند ذخیره‌ سازی ساده در پرونده‌ها نیز استفاده می‌گردد.


آنچه ذخیره‌ سازی داده‌ها در پایگاه‌های داده‌ها را مؤثر می‌سازد وجود یک ساختار مفهومی برای ذخیره‌ سازی و روابط بین داده‌ها است.
در کتاب حاضر شما بیشتر با بانک اطلاعاتی و با نرم افزار اکسس از مجموعه نرم افزاری آفیس آشنا خواهید شد.




http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:دانلود , کتاب آموزشی , بانک اطلاعاتی , نرم افزار , اکسس , توسط بهزاد
جاوا اسکریپت زبانی است که توسط NetScape تولید شده است. این زبان، زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است. علی رغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد و کاربرد گسترده این زبان در سایتها و صفحات اینترنی می‌باشد و به کمک این زبان می‌توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد. به همین علت برای پویا نمایی در سمت کاربر، از این زبان استفاده می‌شود. در کتاب پیش رو جاوا اسکریپت را بصورت کاربردی و ساده خواهید آموخت.
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 19 مرداد 1392برچسب: کتاب الکترونیک ، آموزش کاربردی ، جاوا اسکریپت ، دانلود, توسط بهزاد

 کتاب بسته های نرم افزاری دو شامل دو بخش می باشد که در بخش اول این کتاب با نرم افزار پاورپوینت از بسته ی نرم افزاری آفیس که محصول شرکت مایکروسافت است آشنا می شوید و نحوه ی کار با این نرم افزار را فراخواهید گرفت و در بخش دوم این کتاب با نرم افزار اکسل یا همان نرم افزار صفحه گسترده مجموعه آفیس آشنا خواهید شد.

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


 به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مجله‌ بازی‌های پارسی برای نخستین بار در ایران به صورت دو نسخه فارسی و انگلیسی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. در این نشریه تخصصی که شماره‌ نخست آن منتشر شده، بازی های ایرانی تولید شده در سال های اخیر معرفی شده است. در این شماره همچنین 29  نقد از بازی‌های ایرانی که تا به حال وارد بازار شده‌اند، منتشر شده است.

http://www.uplooder.net/


ادامه مطلب


 مجموعه‌ای از استانداردها و فناوری‌های وب است که به کمک آنها می‌توان برنامه‌هایی مبتنی بر وب تولید کرد که به آسانی با کاربران تعامل داشته باشند. با استفاده از این فناوریها و با کمک انتقال تکه‌های کوچک داده و اطلاعات از رایانهٔ خادم (Server)، صفحات وب از حالت منفعل خارج می‌شوند و واکنشهایی مناسب با رویدادها انجام می‌دهند. 

 

http://www.uplooder.net/


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:صفر و یک ، کوتاه ، آژاکس , ajax, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا