develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



برای داشتن موهای درخشان و سالم باید راهکارهای خاصی را دنبال کنید. این راهکارها می توانند به شما کمک کنند تا خیلی سریع و راحت موهایی سالم داشته باشید. پزشکان راه های بسیاری را برای داشتن موهای سالم ارائه داده اند که در ادامه ساده ترین راه ها را با هم مرور می کنیم:

** یکی از دشمنان موها سشوار و به طور کلی وسیله هایی هستند که با هوای بسیار گرم موها را تحت تاثیر قرار می دهند. این وسایل باعث می شود تا ریشه موها ضعیف شده و ریزش آن ها بیشتر شود همچنین سشوارهایی که هوای بسیار گرمی به موها می زنند از شفافیت و درخشندگی آن ها می کاهند. همیشه موهای خود را به آرامی و با استفاده از حوله های نرم خشک کنید. 

** یکی از نکاتی که شاید به نظر برای درخشندگی و سلامت مو عجیب باشد، اصلاح مرتب مو برای هر 6 هفته یکبار است. با اصلاح مرتب و به موقع سر دیگر ریشه موها فشاری را تحمل نمی کنند و همچنین روغنی که برای سلامت مو ترشح می شود به تمام قسمت آن رسیده و موهای شما درخشندگی و شفافیت بیشتری خواهد داشت.

** استفاده از مقدار زیادی پروتئین مهمترین کاری است که باید برای داشتن موهای درخشان آن را رعایت کنیم. پزشکان توصیه می کنند تا به طور هفتگی از مواد غذایی که حاوی پروتئین هستند حداقل در سه وعده استفاده کنید. استفاده از ماهی، لوبیا و لبنیات کم چرب برای جذب پروتئین بیش از باقی خوراکی ها توصیه شده است. استفاده از این خوراکی ها بعد از 6 ماه می تواند موهای شما را کاملا درخشان کند. 

** آب سرد یکی از دشمنان اصلی برای موهاست و بهتر است از آن دوری کنید. پزشکان می گویند استفاده از آب سرد باعث می شود تا رشد موها کاهش یافته و احتمال ریزش آن ها افزایش می یابد. همچنین هنگام خشک کردن موهای خود به هیچ عنوان از حوله سخت استفاده نکنید و موهای خود را محکم ماساژ ندهید. ماساژ محکم موهای خیس باعث شکستگی و ریزش آن ها می شود. 

** شانه زدن موها یکی دیگر از مواردی است که باید در ذهن داشته باشید. استفاده از شانه های مناسب می تواند باعث رشد موها شده و آن ها را تقویت می کند زیرا درست شانه زدن، ریشه موها را تضعیف نمی کند و عمر هر تار مو را افزایش می دهد. متخصصین پیشنهاد می کنند تا از شانه هایی استفاده کنید که دندانه های نرمی دارند. شانه هایی که دندانه های پلاستیکی دارند باعث شکستگی مو می شوند و جنس موها را سخت می کنند. 

منبع:ا.آ.ت

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:درخشان ، مو ، شفافیت, توسط بهزاد

برخي از افراد از گوشت قرمز به صورت فراوان در وعده‌هاي غذايشان استفاده مي‌کنند، که در اين افراد علائمي همچون پيري زودرس و چروکيدگي در پوستشان ظاهر مي‌شود.

وي افزود:نبايستي در مصرف گوشت قرمز زياده روي شود زيرا منجر به افزايش کلسترول خون و در نهايت باعث بروز برخي از سرطان‌ها مي‌گردد.

وي در ادامه گفت: بهترين روش براي استفاده و کبابي کردن گوشت قرمز، استفاده از کباب پز برقي است.

وي در خصوص مصرف گوشت قرمز به افراد مسني که بيماري قلبي و عروقي دارند توصيه کرد: بايستي مصرف اين نوع گوشت به صورت کنترل شده و مقدار کم باشد و زير نظر پزشک متخصص صورت گيرد.

میگم حالا گوشت پیدا بشه بخوریم ضررش مشکلی نداره پوسته دیگه درست میشه!!؟

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:پروتئين ، گوشت ، قرمز ، پوست ، پیری پوست, توسط بهزاد

 براى رسیدن به این منظور موثرترین راه این است که گرمایى را که به ساختمان مى تابد، دفع و از ورود آن به خانه پیشگیرى کنیم.

مناسب ترین روش براى پیشگیرى از جذب حرارت و دفع گرما، انعکاس یا بازتاباندن آن است. گرما از چند طریق وارد خانه مى شود که مهمترین و عمده ترین آنها حرارت ناشى از تابش گرماى خورشید است که از پنجره ها و سقف وارد خانه مى شود.
 
شیشه ها:
40 درصد از گرماى ناخواسته از طریق پنجره ها وارد خانه می شود. استفاده از شیشه های بازتاب دهنده نور یکى از راه هاى دفع این گرما است. استفاده از این نوع شیشه روى پنجره علاوه بر خنک نگه داشتن خانه از تابش مستقیم نور خورشید به وسایل خانه و کمرنگ شدن مبلمان، پرده ها و فرش هم جلوگیرى مى کند. انواع گوناگونی از این شیشه با درجات مختلفى از تیرگى وجود دارد که باید با توجه به آب و هواى منطقه اى که در آن زندگى مى کنید، نوع مناسب را انتخاب کنید.
 
اگر از پوشش هاى ثابت استفاده مى کنید، توصیه مى شود که پنجره هاى جنوبى را با این گونه شیشه ها نپوشانید تا در زمستان بتوانید از گرماى نور خورشید استفاده کنید.
 
سایبان هاى داخلى و خارجى
سایبانها با جذب یا بازتاب نور خورشید از ورود آن به خانه به میزان قابل توجهى جلوگیرى مى کنند. نصب سایبان در هر دو سطح خارجى و داخلى پنجره مفید است، اما سایبان هاى خارجى به این دلیل که گرما را قبل از برخورد با پنجره دفع مى کنند، مناسبتر و موثرتر هستند.

نصب سایبان هاى داخلى و پرده، گرماى ناشى از تابش خورشید را که از طریق پنجره وارد خانه مى شود، تا 65 درصد کاهش می دهد. در حالى که این میزان با نصب سایبانهاى بیرونى به 95درصد مى رسد.

هنگام نصب سایبان باید شرایط آب و هوایى، تعداد دفعات باز کردن پنجره و نکات دیگر را در نظر بگیرید و نوع مناسب را انتخاب کنید. نصب سایبان براى پنجره هاى بزرگ، به ویژه پنجره هاى شرقى، غربى و جنوبى خانه نقش مهمى در خنک نگه داشتن هواى داخل خانه در ساعات گرم روز دارد.

توصیه مى شود در ساعات گرم روزهاى تابستان پرده ها را کنار نزنید و شبها پنجره ها را باز کنید تا هواى تازه در خانه جریان پیدا کند. سایبان بهتر است با سطح شیشه پنجره زاویه 45 درجه داشته و طول آن نیمى از ارتفاع پنجره را بپوشاند. اگر در منطقه اى زندگى مى کنید که زمستان هاى سرد دارد، از سایبانهایى استفاده کنید که قابلیت نصب و برداشتن داشته باشد و بتوانید در زمستان آنها را بردارید.
 
پرده هاى مات و حصیرى
 استفاده از پرده هاى سفید و مات در فصل تابستان 40 تا 50 درصد از گرماى خورشید را که از شیشه عبور مى کند، کاهش مى دهد. نصب پرده هاى حصیرى در بیرون پنجره که در قدیم بیشتر استفاده مى شد، مى تواند 60 تا 80 درصد حرارت را کاهش دهد.
 
منبع: نيک صالحي
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:پرده ، کولر ، گرما ، بدون کولر خانه تان را خنک کنید ، ترفند, توسط بهزاد

 بسياري از شهروندان كه قصد دارند براي نخستين بار در دادگاه عليه شخصي اقامه دعوا كنند، اطلاع ندارند كه براي مطرح كردن اين دعاوي ميبايست چه اقداماتي انجام دهند و همين امر موجب سرگرداني آنها در مراجع قضايي و دادگاه‌ها مي‌شود بنابراين ما به شرح تنظيم دادخواست مي‌پردازيم.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:دادخواست ، حقوقي ، تنظيم ، خواهان ، خواسته ، دادگاه, توسط بهزاد

شب گذشته چند بسيجي در حال تردد در خيابان پيروزي بودند که فردي را با  با لباس يگان امداد تهران مشاهده کردند.
 
بسيجيان که به دليل پائين بودن سن فرد و بالا بودن درجه‌اش شک کرده بودند، موضوع را به کلانتري 128 تهران نو اعلام کردند. 

ماموران کلانتري سريعا خود را به موقعيت اعلام شده رساندند و مشاهده کردند که فردي با کتاني لباس ماموران يگان امداد پوشيده و در حالي که شايد 22 سال دارد، درجه‌اش سرهنگي است. 

به دنبال اين موضوع ماموران متهم را بازداشت کرده و جهت تحقيقات به کلانتري انتقال دادند. 

در کلانتري متهم که فاقد هرگونه مدارک نظامي بود، خود را به نام بيژن 23 ساله معرفي کرد و بيان داشت: قصد رفتن به خواستگاري را داشتم ولي دختر مورد علاقه ام عاشق ماموران يگان امداد تهران است و من هم براي اينکه بتوانم دل دختر و خانواده اش را به دست بياورم، لباس ماموران يگان امداد را پوشيدم و در حال رفتن به خواستگاري بودم، چراکه مي‌دانستم با اين اقدام حتما جواب دختر مورد علاقه‌ام مثبت است. 

رئيس کلانتري با بيان اينکه متهم به دليل جعل عنوان مامور به مقام قضايي معرفي شد به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: هموطنان مي‌توانند در صورت مشاهده افراد مشکوک که لباس نظامي به تن دارند، موضوع را به سامانه 110 اعلام کنند. 

منبع:باشگاه خبرنگاران

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب: پليس ، تهران ، امداد ، يگان ، کلانتري ، عشق ، دختر, توسط بهزاد

دانشمند ایرانی دانشگاه ساوث‌همپتون و تیم وی برای اولین بار موفق به کشف کلیدی شدند که سلولهای سرطانی را در برابر سطوح پایین اکسیژن، سازگار و با دوام می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر علی توسلی، دانشمند مطالعات سرطان در دانشگاه ساوث‌همپتون توانسته‌اند راهی برای توقف عملکرد HIF-1 پیدا کنند که سلولهای سرطانی از آن برای سازگاری با سطوح پائین اکسیژن که یکی از ویژگی‌های رایج در بیماری‌هاست، استفاده می‌کنند.

 

این محققان توانستند جلوی استفاده سلولهای سرطانی از این کلید را طی فرآیندی موسوم به زیست‌شناسی مصنوعی بگیرند.

 

آنها با آزمایش 3.2 میلیون ترکیب احتمالی که توسط یک باکتری مهندسی شده خاص ساخته شده بودند، توانستند مولکولی که جلوی عملکرد HIF-1‌ را می‌گیرد، پیدا کنند.

 

تمام سلولها به یک منبع تغذیه خون برای ارائه اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز برای بقا احتیاج دارند. تومورهای سرطانی به سرعت رشد کرده و با بزرگتر شدن آنها، تقاضای اکسیژن و مواد مغذی آنها از عرضه توسط رگهای خونی اطراف بیشتر می‌شود.

 2.0-10.jpg

اما HIF-1 برای سازگاری با این محیط با سطح پایین اکسیژن به عنوان یک کلید اصلی عمل و صدها ژن را روشن کرده و منجر به بقای سلولهای سرطانی می‌شود.

 

این پروتئین به تحریک شکل‌گیری رگهای خونی در اطراف تومورها پرداخته که منجر به ارائه اکسیژن و مواد مغذی بیشتر به تومور و در نتیجه رشد بیشتر آن می‌شود.

 

دکتر توسلی که به همراه تیم خود موفق به کشف و تولید ترکیبی برای مقابله با این پروتئین شده، اظهار کرد: ما راهی را برای هدف قرار دادن گامهایی که سرطان برای بقا برداشته، پیدا کرده‌ایم و امیدواریم که پژوهش ما بتواند در آینده به داروهای موثر با قابلیت توقف سازگاری سلولهای سرطان با محیطهایی با اکسیژن پایین و در نتیجه توقف رشد بیشتر آنها منجر شود.

 

وی افزود: گام بعدی ما توسعه بیشتر این مولکول برای ایجاد یک درمان موثر است.

 

این پژوهش در مجله انجمن شیمی آمریکا منتشر شده است.

منبع : ایسنا

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:قفل شدن تومورهای سرطانی , دانشمند ایرانی , دکتر توسلی , دانشگاه ساوث‌همپتون, توسط بهزاد

محققان آلمانی با توقف و به دام انداختن یک دقیقه‌ای نور درون یک کریستال، موفق به ذخیره و بازیابی اطلاعات منسجم شدند.

32-21.JPG

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متوقف کردن نور به عنوان سریع‌ترین پدیده در جهان بسیار دشوار است؛ سرعت حرکت نور در خلأ حدود 300 میلیون متر بر ثانیه است و یک دقیقه زمان بسیار طولانی محسوب می‌شود و در این مدت نور می‌تواند بیش از 17 میلیون کیلومتر معادل 20 سفر به دور ماه را طی کند.

در سال 1999 میلادی دانشمندان موفق به کند کردن سرعت نور به 17 متر در ثانیه شدند و در سال 2001 نیز برای کسری از ثانیه نور بطور کامل متوقف شد؛ در سال 2013 نیز محققان با استفاده از اتم‌های سرد موفق به توقف 16 ثانیه‌ای نور شدند.

اما اکنون فیزیکدانان دانشگاه دارمشتات به سرپرستی پروفسور «جورج هاینتسه» در یک رکوردشکنی تازه موفق شدند پرتوهای نور را بمدت 60 ثانیه به دام بیندازند.

پرتو لیزر بدرون یک کریستال مات تابانده شد و در این شرایط اتم های کریستال در فرآیندی موسوم به شفافیت القایی الکترومغناطیسی (ETI) به طیف محدودی از فرکانس های شفاف تبدیل شدند.

با تابش لیزر دوم بداخل کریستال و خاموش کردن لیزر اول، پرتوهای نور به دام انداخته شدند و در این حالت شفافیت کریستال به حالت مات اولیه بازگشت.

علاوه بر توقف نور، محققان موفق به ذخیره و بازیابی داده‌ها در پرتوهای تجربی در قالب یک تصویر با طول موج 100 میکرومتر شدند که گام مهمی برای پردازش اطلاعات کوانتومی محسوب می‌شود.

محققان معتقدند با استفاده از مواد بهتر می‌توان پلت فرم جامدی برای دستیابی به امکان توقف و ذخیره‌سازی 10 دقیقه‌ای نور توسعه داد.

منبع : ایسنا

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 11 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا