develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



Smuggle Truckیک بازی بر اساس فیزیک رانندگی است که در آن شما باید در حداقل زمان ممکن، مسافران خود را با جابه جایی آن ها به صورت قاچاق در سراسر مرز، نجات دهید. تکان های شدید ماشین ، گرفتن نوزادان تازه متولد شده، رانندگی در مکان های خطرناک و ناهموار مانند کوه ها، بیابان ها و جنگل ها، در انتظار شما خواهد بود. شما هم اکنون می توانید این بازی مهیج را که در آن نقش یک قاچاق چی انسان را دارید ،دانلود کنید.



 
 
 
ویژگی های مهم  Smuggle Truck:
- شامل مکان هایی در سراسر جهان
- بیش از ۴۰ مرحله متنوع و چالش برانگیز
- طراحی زیبای غارهای ترسناک، کویرهای وسیع و جنگل های پر از درخت
- و …



http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:بازی , کامپیوتر , کم حجم , Smuggle Truck , گیم , pc , دانلود , flash, توسط بهزاد

این مجموعه شامل 7 زنگ غمگین جدید مخصوص ایام محرم می باشد که می توانید از این رینگتون های زیبا در این ایام به عنوان زنگ خور گوشی خود استفاده کنید .

 
 
منبع: دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:محرم , رینگتون , دانلود , موبایل , صدای زنگ , توسط بهزاد

 امروز براي شما يك بسته حاوي 30 تصوير زمينه زيبا را آماده كرده ايم كه مي توانيد آن را به راحتی دانلود کنید

براي دانلود اينجا را كليك كنيد.

منبع:دریچه

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب: تصوير زمينه , والپيپر , دانلود , جدید, توسط بهزاد

شما كاربران عزيز مي توانيد مجموعه تصاوير پس زمينه منتخب شهريور ماه براي رايانه ها دريافت كنيد.

 
 
اين تصاوير داراي تقويم ماه شهريور بوده و سعی شده هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد.
 
 
منبع:دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:والپيپر , رايانه , تصوير , تقويم , دانلود, توسط بهزاد

در اینجا مجموعه ای از والپیپرهای شب قدر را برای شما کاربران آماده کرده ایم که به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر و شهادت امیرالمومنین علی (ع) مجموعه والپیپرهای مناسبتی این ایام برای شما آماده شده است.

منبع: دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 – 2560X1600 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallCDW3 مجموعه 90 والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Computer Desktop Walpapers

 

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


  Connectify Pro نرم افزاری بسیار عالی و کارآمد برای به اشتراک گذاری اینترنت و اطلاعات از طریق مودم وای-فای (wi-fi) داخلی لپ تاپ است. یعنی به وسیله این نرم افزار می توانید از طریق مودم داخلی لپ تاپ اینترنت را برای دیگران به اشتراک بگذارید و در واقع لپ تاپ خودتان را به مودم وایرلس تبدیل کنید تا دیگران برای وصل شدن به اینترنت از لپ تاپ شما به عنوان مودم بی سیم وایرلس استفاده کنند.

 

استفاده اصلی این نرم افزار در محیط کار و دانشگاه ها و خوابگاه ها است که دارای مودم وایرلس نبوده و بدون کابل دسترسی به اینترنت ناممکن است. به این ترتیب کافی است یک لپ تاپ به اینترنت وصل شود و با استفاده از این نرم افزار آن لپ تاپ اینترنت را با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین این نرم افزار می تواند به عنوان اتصال دهنده شبکه کننده نیز مورد استفاده قرار گیرد ، به طوری که در حالت آفلاین و بدون اینترنت می توانید اطلاعات را از طریق شبکه ایجاد شده منتقل کنید و در واقع به ترانسفر دیتا مشغول شوید. برای دسترسی افراد به اینترنت می توانید یوزرنیم و پسورد تعریف نمایید و به آنها ارائه دهید.  

بنابراین با این نرم افزار لپ تاپ شما به یک مودم وای-فای بدون هیچ سخت افزار اضافی تبدیل خواهد شد و سپس افراد دیگر می توانند با یوزرنیم و پسورد اهدایی شما با لپ تاپ شما به اینترنت متصل شوند و شما نیز افراد متصل شده را مشاهده کنید

download

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


monsters vs aliens tv series season 1 cover دانلود فصل اول انیمیشن Monsters vs Aliens 2013

 

 

 نام انیمیشن: Monsters vs Aliens – هیولاها علیه بیگانگان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۱۴۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان سریال کارتونی هیولاها علیه بیگانگان پس از فیلم آن ادامه می یابد. پس از آن که همه چیز برای تیم هیولاها در "منطقه ۵۰" تحت کنترل و منظم به نظر می رسید، هیولایی به نام کاورتن به دستگیری رئیس جمهور امریکا می پردازد. او پس از دستگیری به معامله ای عادلانه می پردازد. چیزی که هیولاها و رئیس جمهور از آن خبر ندارند این است که کاورتن برای یک هیولای شیطان صفت کار می کند که می خواهد هیولاهای دیگر را نابود سازد و بر زمین فرمانروایی کند و …

 

لینک:

http://www.downloadha.com/1392/03/دانلود-فصل-اول-انیمیشن-monsters-vs-aliens-2013/

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 خرداد 1392برچسب: انیمیشن Monsters vs Aliens 2013, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا